به گزارش روابط عمومي:

برگزاري جلسه هم انديشي مهارت آموزي کارکنان وظيفه فرماندهي انتظامي استان

کد خبر: 72459 تاریخ انتشار: 1399/02/14 09:13:31
نمایش: 457
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ،جلسه هم انديشي مهارت آموزي کارکنان وظيفه نيروي انتظامي  با حضور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان و سرپرست معاونت آموزش و روساي ادارت آموزش و آزمون با معاون تربيت و  آموزش فرماندهي انتظامي استان و کارشناسان اين معاونت  در سالن جلسات اداره کل آموزش فني و حرفه اي برگزار گرديد.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان از اجراي آموزش براي 609 نفر از سربازان شاغل در يگانهاي استان خبر داد
آماره افزود:اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان آمادگي کامل در جهت اجراي دوره هاي جديد در چهارچوب حرفه هاي مصوب در شوراي مهارت استان را دارد.
سرپرست معاونت آموزش ،پژوهش و برنامه ريزي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان نيز گفت : سازمان آموزش فني و حرفه اي در دو بخش آموزش دولتي و محيط واقعي کار توان اجراي دوره هاي مهارتي براي سربازان را دارد.
انصاري افزود: در شرايط کنوني اجراي دوره هاي مجازي و استفاده از سايت آموزش نيروي انتظامي پيشنهاد گرديده است.
در ادامه معاون تربيت و آموزش فرماندهي انتظامي استان گفت: در سال گذشته اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان همکاري تنگاتنگي با اين معاونت را داشته و دستگاه هاي فني و حرفه اي و جهاد کشاورزي در اين زمينه برتر شناخته شده اند.
مهري خاطر نشان کرد: تعهد 65 در صدي در سال جاري که به نام سال خيزش آموزش نامگذاري شده تاکيد بر حرفه هائي را دارد  که شرايط ايجاد اشتغال پايدار را داشته باشند

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها