به گزارش روابط عمومي:

تبريک دبير کانون کشوري به مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان به جهت انتصاب شايسته ايشان

کد خبر: 72468 تاریخ انتشار: 1399/03/08 12:13:50
نمایش: 528
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، جلسه اي با حضور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان و دبير کانون کشوري در سالن جلسات اداره کل برگزار گرديد
 در ابتداي جلسه دبير کانون کشوري ضمن تبريک به مدير کل جديد  آموزش فني و حرفه اي استان و انتصاب شايسته ايشان مواردي را عنوان نمودند.
سيد اشرفي  از آموزشگاهها خواستند تا تلاش خود را بيشتر نموده و از حقوق خود مطلع شوند و همچنين  از مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان  خواستند که آموزشهاي موازي مراکز را به صفر برسانند .
وي خاطر نشان کرد: واگذاري مراکز در قالب تعاوني کارگروهي و در مراکز مستقر شوند  و از مربيان بخش دولتي به عنوان مامور در آموزشگاههاي آزاد استفاده شود و در خصوص جذب کار آموز از طريق طرح ايران مهارت ، آموزشهاي الکترونيکي ايران مهارت و تفاهمنامه ستاد کل نيروهاي مسلح تلاش گردد.
مدير کل  آموزش فني و حرفه اي استان نيز ضمن تشکر از دبير کانون کشوري و رييس کانون و انجن هاي صنفي استان در خصوص تلاش براي بازگشايي آموزشگاه هاي آزاد ، شناساندن جايگاه آموزشگاهها و کمک به بهبود شرايط اقتصادي آموزشگاهها نظرات و پيشنهاداتي ارائه  نمودند.
 در پايان رئيس کانون استان و آموزشگاههاي آزاد استان از حضور دبير کانون تقدير و تشکر نمودند .
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها