به گزارش روابط عمومي:

برگزاري اولين جلسه سنجش و ارزشيابي استان

کد خبر: 72471 تاریخ انتشار: 1399/03/12 07:47:53
نمایش: 503
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره‌ کل آموزش فني و حرفه‌اي استان چهارمحال و بختياري: در راستاي کيفيت بخشي به فرايند اجراي آزمونهاي کتبي و  عملي طي سال‌جاري (در بخش دولتي و غيردولتي) اولين کميته سنجش و  ارزشيابي مهارت با حضور مدير کل و معاونين و کليه روساي واحدها در سالن جلسات اين اداره کل برگزار گرديد.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان گفت: با توجه به اينکه خروجي هاي سازمان از واحد آزمون مي گذرد بايستي با هدف ارزش گذاري براي مدارک فني و حرفه اي ،آزمون ها به بهترين نحو ممکن طراحي و اجرا شوند.
کبيري افزود:در اجراي آزمون هاي کتبي و عملي  با توجه به شرايط خاص کنوني  بايستي تمام تدابير بهداشتي انديشيده شود و از کليه امکانات و تجهيزات سازمان در برگزاري هرچه بهتر آزمون ها استفاده گردد.
سرپرست معاونت آموزش ،پژوهش و برنامه ريزي اداره کل نيز  با اشاره به اهميت نحوه برگزاري آزمون‌هاي کتبي و  عملي تشکيل چنين جلساتي را در بهبود برنامه‌ريزي و فرآيندهاي آزمون‌ها مؤثر دانست وگفت: هدف از برگزاري اين جلسه شناسايي چالش‌ها، بحث و تبادل نظر در خصوص ارائه راهکارهاي اجرايي در جهت هر چه بهتر برگزار شدن فرآيندهاي سنجش و آزمون‌هاي مهارتي و ارتقاي کمي و کيفي عملکرد آزمون مي باشد.
انصاري خاطر نشان کرد: تمام تلاشمان اين است که تمام مراحل آزمون ها به بهترين شکل ممکن اجرا و از متخصصان داخلي و بيروني در جهت اجراي آزمون هاي عملي استفاده گردد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها