به گزارش روابط عمومي:

مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان با اهداء لوح از نمايندگان مردم استان چهارمحال و بختياري در مجلس شوراي اسلامي تقدير و تشکر کرد

کد خبر: 72473 تاریخ انتشار: 1399/03/18
نمایش: 423
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ،مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان با اهداي لوحي  از نمايندگان مردم استان  چهارمحال و بختياري در مجلس شوراي اسلامي تقدير و تشکر کرد.
متن لوح تقدير بدين شرح است:
صدها فرشته بوسه بر آن دست مي زنند                کز کار خلق يک گره بسته وا کند
با سلام و احترام
اکنون که به لطف حضرت حق و به واسطه روحيه انقلابي و چهره اي محبوب ميان مردم شريف آن حوزه انتخابيه ، افتخار خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نصيب حضرتعالي شده ، فرصت را غنيمت داشته و شاد باش صميمانه خود را تقديم مي نمايم.
اميد است با وجود ويژگي هائي چون خداترسي ، ميهن دوستي و خدمت به خلق که در شما موج مي زند از يک سو و روحيه بزرگ منشي  ، مناعت طبع و در عين حال مطالبه گري به دور از زياده خواهي مردم استان  از سوي ديگر در کنار ظرفيت نخبگاني ، بتوان گام هاي موثري در جهت تحقق آرمان هاي مقدس انقلاب اسلامي برداشت .
بدون ترديد ، به کارگيري رهنمود هاي مقام معظم رهبري در زير پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران و شفاعت شهداي سرافراز اسلام ،چراغ راهي براي رسيدن به اهداف والا خواهد بود.
در پايان سربلندي و سلامتي آنجناب را از در گاه خداوند متعال خواهانم.
فرانک کبيري
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها