به گزارش روابط عمومي:

تجليل مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان به مناسبت روز دختر از بانوان شاغل در مرکز شماره يک شهرکرد و اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان

کد خبر: 72479 تاریخ انتشار: 1399/04/04 07:47:52
نمایش: 461
اخبار
  به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري نشست صميمي مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان  با بانوان دختر اداره کل آموزش فني و حرفه اي به مناسبت روز دختر  برگزار شد.
کبيري مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در اين نشست گفت:دهه کرامت ايام مبارک و پر برکتي است که عطر شميم رضوي در فضاي کشور طنين انداز خواهد شد و به واسطه ميلاد انوار الهي فرصت هايي براي رواج سيره و فرهنگ اهل بيت فراهم مي شود.
وي گفت :نامگذاري اين روز عزيز را به عنوان روز ملي دختران فرصتي ارزشمند براي شناخت بهتر شخصيت اين بانوي ارجمند و جايگاه معنوي ايشان در جهت رواج ابعاد وجودي آن حضرت در ميان دختران و بانوان جامعه اسلامي است.بدون شک الگو برداري از آن شخصيت بزرگوار بهترين راه دستيابي دختران امروز و مادران فرداي ايران اسلامي به زندگي سالم است.
کبيري در پايان ضمن گراميداشت اين ايام مبارک ،اين روز ملي را به همه بانوان مسلمان به ويژه دختران پاکدامن آموزش فني و حرفه اي استان تبريک گفت وهدايايي به مناسبت اين روز به آنان تقديم کرد

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com
 

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها