به گزارش روابط عمومي:

جهش توليدنيازمند نيروهاي انساني متخصص و ماهر است

کد خبر: 72482 تاریخ انتشار: 1399/04/08 13:23:20
نمایش: 386
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ،مدير کل تامين اجتماعي استان با مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان ديدار و گفتگو کرد.
کبيري مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن  خوش آمد گوئي گفت :نقش آموزش فني و حرفه اي همانند سالهاي اخير در اجراي شعار سال پررنگ تر است، زيرا جهش توليد نيازمند نيروهاي انساني متخصص و ماهر است که در اين راستا به کار گرفته شوند.
 وي با بيان اينکه جهش نيروي کار و ارتقاي مهارت فردي و جمعي در سطح جامعه پيش نياز جهش توليد است اظهار داشت: از اين رو از مسئولان و متوليان امر و خانواده ها انتظار مي رود تا در جهت بسط و گسترش فرهنگ کار، زمينه هاي لازم و مشوق هاي انگيزشي را در جهت توسعه آموزشهاي مهارتي فراهم نموده و مهارت به عنوان يک ارزش مهم در بين آحاد جامعه ترويج داده شود.
محمدي مدير کل تامين اجتماعي استان نيز در اين ديدار گفت :به منظور  تعادل بخشي به منابع و مصارف بيمه بيکاري و افزايش پوشش مقرري بگيران بيمه بيکاري کارگروههاي مشترک بين ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي و تامين اجتماعي و آموزش فني و حرفه اي بايد باجديت پيگيري شود.
وي خاطر نشان کرد: آموزش مهارت هاي مورد نياز بازار کار و نيز بازآموزي و تجربه مهارت کارگران مقرري بگير بيمه بيکاري از جمله وظايف خطيري است که سازمان آموزش فني و حرفه اي به عهده دارد

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها