به گزارش روابط عمومي:

آموزش هاي فني و حرفه اي بيکاري را کاهش مي دهد

کد خبر: 72487 تاریخ انتشار: 1399/04/12 12:43:51
نمایش: 402
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در ديدار با نماينده مردم شهرستان لردگان و خانميرزا در مجلس  شوراي اسلامي  در مورد رويکردهاي مثبت سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور مواردي را بيان نمودند.
کبيري مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان در اين ديدار گفت: ديدگاه هاشمي رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور بر اين پايه استوار بود که  چنانچه مهارت گرايي در اولويت قرار گيرد به نحوي که بتواند فرصت هاي متنوع و متناسب علائق و استعداد آدمي را فراهم نمايد، مي توانيم مدت زمان انتظار براي رسيدن به شغل را کاهش دهيم.
وي خاطر نشان کرد: معاون وزير تعاون ،کار و رفاه اجتماعي و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور  با پيگيري افزايش  50 در صدي حقوق کارکنان  سازمان آموزش فني و حرفه اي گام بزرگي در جهت حفظ نيروي انساني برداشتند.
کبيري با توجه به شرايط کنوني در جامعه و معضل بيکاري افزود: اوسط هاشمي  در استان ما صنعت جوش  هفشجان مد نظرش بود و هميشه مي گفت صنعت جوش ظرفيت و قدرت بالائي براي ايجاد شغل دارد و هفشجان مي تواند علاوه بر ارتقاي صنعت جوش ، پرچم دار توسعه ايران در صنعت نفت و گاز باشد.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي  استان در ادامه از دوباره فعال نمودن مرکز فلارد خبر داد و گفت: با نيازسنجي منطقه  مي توانيم آموزش هاي مهارتي را در اين مرکز فعال نمائيم و آموزش هائي که در جهت ايجاد کسب و کار و اشتغال باشد را در مرکز فلارد ارائه دهيم.
باميري نماينده مردم شريف لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي  ضمن  تشکر و قدر داني از فعاليت هاي انجام شده حمايت خود را از موارد مطرح شده اعلام کردند.
وي افزود: انتظار مي رود در زمينه آموزش هاي مهارتي و خاص که بتواند بيکاري را در شهرستان لردگان  کاهش دهد اهتمام
ويژه اي صورت گيرد و توجه بيشتري به آموزش هائي شود که بتواند موجب ايجاد شغل و کسب و کار شود که در همين خصوص گزارشي توسط معاونين به ايشان داده شد.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها