به گزارش روابط عمومي:

مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان با کارکنان مرکز آموزش فني و حرفه اي فارسان ديدار و گفتگو کرد

کد خبر: 72496 تاریخ انتشار: 1399/04/18 20:14:46
نمایش: 442
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري  ، کبيري مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان با کارکنان مرکزآموزش فني و حرفه اي  فارسان ديدار و گفتگو کرد .
 در ابتداي جلسه محمدي  رئيس مرکزآموزش فني و حرفه اي  فارسان  ضمن خوش آمد گويي گزارشي از عملکرد مرکز و مسائل و مشکلات مرکز به صورت مختصر بيان نمودند .
 سپس کارکنان اداري و آموزشي ضمن معرفي خود و حوزه کاري به بيان نظرات و پيشنهادها پيرامون مسائل مرتبط با مرکز را عنوان نمودند .
کبيري مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان  ضمن خدا قوت و خسته نباشيد به پرسنل مرکزفارسان گفت:آموزش هاي فني و حرفه اي و مهارت آموزي مي تواند راهگشا و تسهيل کننده راه معيشت مردم باشد.
وي خاطر نشان کرد: هدف از آموزشهاي مهارتي در مراکز تقويت نيروي انساني جهت راه يابي به بازار کار و در نتيجه رفع بيکاري است لذا با توجه به  موقعيت و نياز بازار کار در اين شهرستان  رشته هايي جهت  آموزش انتخاب شود که شخص بتواند بعد از فراگيري  مهارت هاي لازم براي خود ايجاد شغل کند .
در پايان مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان با جمع بندي مسائل مطرح شده توسط همکاران با ارائه راهکارهايي جهت رفع مشکلات کارکنان مرکز قول مساعد دادند
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها