به گزارش روابط عمومي:

اولين جلسه هيات نظارت بر آموزشگاه هاي آزاد اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان برگزار گرديد

کد خبر: 72497 تاریخ انتشار: 1399/04/21 14:31:46
نمایش: 451
اخبار
  به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان  چهارمحال و بختياري ، نخستين جلسه هيئت نظارت با حضورمدير کل آموزش فني و حرفه اي استان و  اعضاء جديد در سال 1399 برگزار گرديد.
 
 کبيري مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان با اشاره به اين مهم که با توجه به شرايط پيش آمده در کشور بدليل شيوع ويروس کوويد – 19 (کرونا ويروس) امر آموزش با مشکلات عديده اي دست و پنج نرم مي کنند بيان داشت: قطعاً از اين موضوع آموزش هاي فني و حرفه اي هم لطمات زيادي ديده اند و نقش پر رنگ اين صدمات وارده بر پيکره آموزشگاه هاي آزاد بيش از پيش نمايان تر هست.
وي  تعامل سازنده بخش هاي مختلف جامعه در خصوص فراگيري آموزش هاي فني و حرفه اي با آموزشگاه هاي آزاد را يکي از اقدامات موثر و حمايتي از بخش غير دولتي اين اداره کل بر شمرد.
 
 انصاري سرپرست معاونت آموزش، پژوهش و برنامه ريزي اين اداره کل نيز با مثبت ارزيابي کردن عملکرد آموزشگاه هاي آزاد استان در سال 1398 توجه پر رنگ به اين بخش را از دستگاه هاي دولتي خواستار شد.
وي  تعدد و گستردگي آموزشگاه هاي آزاد اين اداره کل در شهرستان هاي  ده گانه استان را يکي از نقاط قوت و مثبت اين اداره کل  برشمرد و اظهار داشت :که مي تواند در روند رو به رشد آموزش هاي مهارتي تاثير شگرفي داشته باشند.
 
 محمديان رئيس اداره آموزشگاه هاي آزاد استان نيز با تقدير و تشکر از تلاش هاي خوب و اثر بخش اعضاء هيئت نظارت در سال گذشته و با آرزوي موفقيت براي اعضاء جديد منصوب شده در هيئت نظارت در سال 99، با برشمردن گوشه اي از شرح وظايف هيئت نظارت استان بر طبق دستورالعمل مربوطه خواستار تعاملات بيشتر در اين حوزه شد.
وي  در ادامه خاطر نشان ساخت؛ علاقمند به گسترش و ارتقاء سطح کيفي آموزشگاه هاي آزاد استان با توجه به نياز بازار و ذائقه علاقمندان و مخاطبين به امر فراگيري آموزش هاي فني و حرفه اي هستيم و جهت نيل به چنين هدفي نياز به همکاري همه جانبه از سوي اداره کل، کانون انجمن هاي صنفي استان و موسسين آموزشگا هاي آزاد را بيش از پيش خواستاريم.
محمديان در ادامه درخواست هاي رسيده شده به اداره آموزشگاه هاي آزاد اين اداره کل را جهت اطلاع اعضاء قرائت و 23 مورد از اين درخواست ها  بر طبق دستورالعمل هاي موجود مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
 
شايان ذکر است در ابتداي اين نشست، لوح سپاسي از سوي مدير کل اين اداره به پاس تقدير از زحمات اعضاء هيئت نظارت در سال گذشته اهداء گرديد و ابلاغ هاي صادر شده از سوي سازمان نيز به اعضاء جديد اين هيئت داده شد.
 بنابر اين گزارش در حال حاضر 210 آموزشگاه فني و حرفه اي آزاد در استان چهارمحال و بختياري در چهار خوشه خدمات، فرهنگ و هنر، صنعت و کشاورزي در ارائه آموزش به فراگيران آموزش هاي فني و حرفه اي همت گمارده اند.
 
 
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com
 

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها