به گزارش روابط عمومي:

به مناسبت گراميداشت هفته ملي مهارت جلسه اخلاق حرفه اي مديران دستگاههاي اجرائي به ميزباني اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان برگزار گرديد

کد خبر: 72508 تاریخ انتشار: 1399/05/01
نمایش: 402
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، بمناسبت گراميداشت هفته ملي مهارت، جلسه اخلاق حرفه اي مديران دستگاههاي اجرائي  به ميزباني اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در سالن جلسات دفتر نماينده ولي فقيه در استان  و امام جمعه شهرکرد برگزار گرديد.
کبيري مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان يکي از افتخارات سازمان آموزش فني و حرفه‌اي را، کلام مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) در سرلوحه کاري آن دانست و گفت: به فرموده مقام معظم رهبري آموزشهاي فني و حرفه‌اي بايد توسعه يابد و اين  يک دستور و يک ماموريت ديني و قانوني است .
وي در ادامه با ارائه گزارشي از عملکرد  اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي استان گفت: ايجاد فرصت شغلي مناسب، تقويت نيروي انساني و ايجاد توانمندي در آنان، براي رسيدن به يک شغل لازم مي باشد و آموزش فني و حرفه‌اي با توانمندسازي افراد، تکميل کننده بخشي از پازلي است که جامعه براي تحقق اشتغال پايدار به آن نياز دارد.
 
کبيري با بيان اينکه امروز ايجاد اشتغال با مهارت آموزي ارتباط مستقيمي دارد بيان کرد: آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي باعث ايجاد اشتغال پايدار خواهد شد و مراکز آموزش فني و حرفه‌اي استان با تجهيز کارگاه‌هاي آموزشي و مربيان مجرب آمادگي دارد که جوانان جوياي کار را آموزش داده و به بازار کار معرفي نمايد.
 
 
حجت السلام و المسلمين نکونام ضمن تبريک هفته ملي مهارت گفت: مسئله مهارت و فني و حرفه‌اي ايجاد شغل است. بيکاري دردي است که درمان آن خوداشتغالي است و  مهارتهاي فني و حرفه‌اي در عرصه‌هاي مختلف بايد گسترش پيدا کند

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها