به گزارش روابط عمومي:

ديدار مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان با معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري استان

کد خبر: 72528 تاریخ انتشار: 1399/06/23 09:35:47
نمایش: 431
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ،مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان به همراه رئيس حراست اداره کل آموزش فني و حرفه اي با معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري استان ديدار و گفتگو کرد.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان در اين ديدار با ارائه گزارشي از ظرفيت هاي آموزش فني و حرفه اي و نقش اين آموزش ها در توانمند سازي نيروي انساني و اثرات آن در کاهش نرخ بيکاري و اثرات مهم اجتماعي اشاره کرد.

کبيري تجهيزات آموزشي، تعداد مراكز و قابليت هاي گروههاي هدف برخوردار از امكانات آموزشي از جمله كارجويان، شاغلان، دانشجويان و تفاهم نامه هاي همكاري منعقده با ساير دستگاه ها براي اتصال خدمات آموزشي را برشمرد

وي اظهار كرد: از آنجا كه سياست هاي اشتغال در صدر برنامه هاي دولت قرار گرفته، در اين مسير اداره كل آموزش فني و حرفه اي يكي از دستگاه هاي تاثيرگذار است كه مي تواند قبول مسووليت كند و اشتغال مولد و پايدار را ايجاد نمايد.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي  استان افزود : با توجه به اينکه 80 در صد مراجعه کنندگان ما دانشجويان مي باشند لذا در همين راستا مرکز جوار دانشگاهي را در خود دانشگاه فعال کرده تا دانشجويان با کسب مهارت دغدغه اشتغال را بعد از فارغ التحصيل نداشته باشند.
کبيري با اشاره به وضعيت موجود و شرايط کنوني شيوع ويروس کرونا  افزود : اولين کارگاه توليد محتواي الکترونيکي  را در مرکز شماره يک شهرکرد افتتاح نموديم.
معاون سياسي  امنيتي و اجتماعي استاندار نيز ضمن  تشکر و قدرداني از فعاليت هاي انجام شده  در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان  اظهار داشت:  در جامعه کنوني يکي از راهکارهاي ايجاد شغل و کسب و کار، آموزش هاي مهارتي به دانشجويان مي باشد که دانشجو بعد از به پايان رساندن تحصيل  خود بتواند ايجاد شغل و کسب و کار کند.
مرداني  افزود: بحث ترويج فرهنگ مهارت آموزي را بايد در جامعه تحقق ببخشيد و در استان  اولويت بندي شود که با توجه به نياز شهر و يا روستا  رشته هاي متناسب آموزش داده شود.
وي در پايان گفت: هرکاري و کمکي در جهت تحقق بخشي به آموزش هاي مهارتي و مجموعه   آموزش فني و حرفه اي استان باشد انجام ميدهيم


 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com
 

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها