به گزارش روابط عمومي:

حضور مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان در مرکز ارتباط مردمي استانداري (سامد)

کد خبر: 72533 تاریخ انتشار: 1399/07/03 07:59:00
نمایش: 391
اخبار
حضورمدير کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري  در مرکز سامد
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، مدير کل  آموزش فني و حرفه اي استان ضمن حضور در مرکز ارتباطات مردمي استانداري( سامد) به مطالبات مردمي پاسخ داد.
اين برنامه که طي هماهنگي هاي صورت گرفته با مديريت دفتر بازرسي ،مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري انجام پذيرفته بود در ساعت 9 تا 10/30صبح انجام و همشهريان عزيز ضمن تماس تلفني مسقيم با مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان، سوالات و درخواست هاي خود را مطرح نمودند.
در اين ارتباط مواردي چون در دسترس بودن مراکز آموزش فني و حرفه اي در شهرستانها، آموزش رشته هاي جديد و نو، برگزاري دوره هاي کارآفريني، تشکر از همکاران در اداره کل و مراکز شهرستاني ، برگزاري دوره هاي کارآمد، برنامه هايي جديد  و ... بيان شد.
کبيري مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن ابراز خرسندي از رضايت حداکثري و آشنايي مردم با آموزش هاي فني و حرفه اي تاکيد نمودند که کار ما در اين سازمان با توجه به مطالبات به حق مردم و ابراز لطف آنها از امروز سخت تر شده است و خوشحالم که همکارانم توانسته اند اين گونه  جايگاه آموزش هاي فني و حرفه اي را در بين مردم ارتقاء دهند.  
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com
 

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها