به گزارش روابط عمومي:

ما مي توانيم پرقدرت در صنايع دفاعي وارد شويم

کد خبر: 72535 تاریخ انتشار: 1399/07/12 10:47:18
نمایش: 412
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در جلسه اي که در سالن جلسات اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعي استان  با حضورمديرکل اداره کار و رييس سازمان  بسيج کارگري  و کارخانجات کشور و جمعي از مديران و کارفرمايان برگزار گرديد حضور يافت.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان گفت: در اين سالها علاوه بر اينکه نيروي آماده به کار به صورت روتين  در جامعه داريم از آن گفتگوئي  که از سطح ملي داشتيم  با آن مواجه هستيم لذا بايد تصميم گيري هائي که  براي حل معضل بيکاري انجام مي گردد در سطح ملي باشد.
کبيري  با اشاره به ظرفيت هاي آموزشي  در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان و همچنين اعزام نيروي کار به خارج از کشور اظهار داشت:در حوزه جوش  ما در شهر هفشجان چه از نظر کارگري  و چه از نظر نيروي متخصص افرادي را داريم که حتي در کشورهاي خارجي کارهائي را انجام مي دهند که منحصرا در اختيار خودشان است .
وي با اشاره به ظرفيت استان که دبير انجمن جوش کشور (دکتر حشمت) از همين استان مي باشد افزود: ما افتخار اين را داشتيم که در حوزه جوش از  شهر هفشجان شهدائي را از  کارگران و متخصصان تقديم نظام جمهوري اسلامي ايران کرديم.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن اشاره به سفر سفير محترم اتريش به استان چهارمحال و بختياري  خاطر نشان کرد:اتريش تقريبا جزء اولين کشورهائي  است  که سوزن هاي ريل راه آهن را توليد مي کند که کارهاي جوشکاري  اين ريل ها درانحصار جوشکاران  استان ما مي باشد واين خود نشانگر اين است که ما مي توانيم  پر قدرت در صنايع دفاعي وارد شويم.
کبيري در پايان گفت: با توجه به اينکه مسابقات ملي جوش در شهر هفشجان برگزار مي گردد لذا خواستار مساعدت و همکاري هاي بيشتر دستگاهها، سازمان ها،نهادها و دواير دولتي و غير دولتي  جهت هرچه بهتر برگزار شدن اين مسابقات هستيم

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com
 

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها