به گزارش روابط عمومي:

بازديد رئيس بسيج کارگري و کارخانجات کشور از مرکز آموزش فني و حرفه اي هفشجان

کد خبر: 72536 تاریخ انتشار: 1399/07/12 10:52:53
نمایش: 415
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري،  دکتر رعيتي فرد رئيس سازمان  بسيج کارگري کشور به همراه مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان و تني چند از مسئولين حوزه اشتغال و کار استان از کارگاه هاي مرکز آموزش فني و حرفه اي هفشجان ديدن کرد.
رئيس سازمان بسيج کارگري  و کارخانجات کشور با حضور در گلزار شهداي شهر هفشجان ضمن اداي احترام به مقام شهدا و شهداي صنعتگر اين شهر، ياد و خاطره آن عزيزان سفر کرده را زنده نگه داشت.
علي حسين رعيتي فرد با حضور در آموزشگاه فني و حرفه اي آزاد نشانگر هفشجان در جريان  روند و نحوه برگزاري اولين استارتاپ ملي صنعت جوش در سال 1398 که  توسط بخش خصوصي و اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان برگزار شد قرار گرفت.
وي با اشاره به اين موضوع که يکي از راههاي برون رفت از مشکلات کنوني و اقتصادي جامعه توجه ويژه به امر آموزش هاي فني و حرفه اي مي باشد، پتانسيل هاي بالقوه و بالفعل موجود در کارگاههاي مرکز هفشجان را در سطح عالي مورد ارزيابي قرار داد و گفت: از دير باز شهر هفشجان بعنوان مهد جوش و صنعت جوشکاري زبانزد بوده و هيچ پروژه بزرگي در کشور را نمي توان نام برد که به دستان مردان صنعتگر اين شهر و ديار کليد نخورده است.
مدير کل اداره تعاون، کارو  رفاه اجتماعي استان نيز در خصوص آموزش هاي فني و حرفه اي گفت؛ از دير باز تا کنون مسئله اشتغال و امر آموزش هاي فني و حرفه اي دو موضوع بسيار مهم و کليدي در حوزه کارآفريني مورد تاکيد و تائيد بوده و هست.
حفيظ الله فاضلي چهارمحالي در ادامه گفت؛ چند سالي است که با تعاملات بسيار خوب و اثر بخشي که حوزه صنعت اين استان با اداره کل آموزش هاي فني و حرفه اي برقرار شده است شاهد ارتقاء سطح کيفي دانش کارگران صنعت اين استان هستيم.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان نيز با تشريح فعاليت هاي آموزشي اين اداره کل در سطح استان و خاصه مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرهفشجان گفت؛ در سفر رياست محترم سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در سال گذشته و مصوبه انجام شده در شوراي عالي مهارت استان مقرر گرديد با توجه به بستر بسيار مناسب آموزشي و اجتماعي شهر هفشجان مرکز آموزش فني و حرفه اين شهر بعنوان مرکز تخصصي جوش ايران از سوي سازمان معرفي گردد و المپياد هاي مهارتي اين رشته صنعتي از سوي سازمان در اين شهر برگزار گردد.
فرانک کبيري، صنعت و پرداختن به مقوله فرهنگ را دو عنصر پيشرفت در جوامع انساني عنوان کرد و گفت؛ جوش و فرهنگ کار و کارآفريني مردم هفشجان از دير باز زبانزد خاص و عام بوده و بايد همه مسئولين و دست اندرکاران در اين استان تلاش کنند تا جوش اين شهر به عنوان يک برند ملي و بين المللي تبديل گردد

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها