به گزارش روابط عمومي:

برگزاري دومين جلسه شوراي مهارت استان به رياست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري

کد خبر: 72537 تاریخ انتشار: 1399/07/13 13:16:10
نمایش: 426
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان  چهارمحال و بختياري،دومين جلسه شوراي مهارت استان با حضور کليه اعضاء شورا در استانداري استان برگزار گرديد.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در اين خصوص گفت: با توجه به مصوبات صورت گرفته شده در طي سفر رياست سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور  و بحث برگزاري مرحله کشوري المپياد ملي مهارت در حوزه جوش به اين استان اين جلسه تشکيل گرديد.
فرانک کبيري با اشاره به پتانسل هاي بالقوه و بالفعل استان در حوزه هاي مختلف گفت:گردشگري و پرورش گياهان دارويي و داروهاي گياهي نيز از ديگر مصوبات سفر اخير رياست سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور به استان بوده که با تعامل با دستگاهها، سازمان ها، نهادها و دواير دولتي توانسته ايم گام هاي موثري در اين خصوص نيز برداريم.
وي بحث مهارت و مهارت آموزي را يکي از دغدغه هاي اصلي کشور عنوان نمود و گفت؛ سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور با در اختيار داشتن نيروهاي ماهر، با تجربه و همچنين کارگاهها مجهز در رشته هاي گوناگون به دنبال کيفيت بخشي و اثر گذاري مطلوب در حوزه اشتغال است که اين مهم بايد به عنوان يک مطالبه جدي از سوي حوزه هاي ذيصلاح و ذي نفوذ  پيگيري گردد تا اين سازمان بتواند در امر محوله خطيري که بر عهده دارد بيش از پيش موفق گردد.
شايان ذکر است در اين جلسه مديران کل و کارشناسان دستگاه هاي اجرايي به بيان نقطه نظرات و پيشنهادات در خصوص گسترش مهارت آموزي پرداختند
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها