به گزارش روابط عمومي:

حضور بازرسان حجاب و عفاف در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان

کد خبر: 72539 تاریخ انتشار: 1399/07/19 09:33:02
نمایش: 367
اخبار
حضور بازرسان حجاب و عفاف در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، بازرسان حوزه حجاب و عفاف  از دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري و دفتر نماينده ولي فقيه در استان جهت بررسي و پايش وضعيت حجاب و عفاف از اين اداره کل بازديد داشتند.
اين بازرسي ها که هر ساله و طبق برنامه زمانبندي شده در دستگاههاي دولتي برگزاري مي شود چک ليست هاي ارزيابي عملکرد را در حوزه حجاب و عفاف را طي ده برنامه مورد بررسي قرار داده که ارائه گزارش مکتوب ، مصور و بازديد ميداني از آن جمله است.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان  در اين برنامه با اشاره به نقش مهم آموزش هاي فني و حرفه اي در بخش حجاب و عفاف و ارائه مدل هاي اسلامي و ايراني در بخش پوشش بيان داشتند که در دو بخش دولتي و آموزشگاههاي آزاد ، مربيان طراحي دوخت و صنايع دستي در ارائه اين طرح ها بسيار کوشا بوده و گام هاي مهمي برداشته اند.
کبيري آمادگي اين اداره کل را جهت همکاري با دستگاههاي فرهنگي در راه اندازي توليدات پوشاک با ارائه مدل هاي اسلامي و ايراني مربيان مهارتي  اعلام نمود .
ايشان در ادامه تاکيد نمودند  توجه به حدود پوشش اسلامي و احترام به شان کارکنان ، حفظ حرمت ها و ايجاد فضاي امن و آرام جهت  همکاران در اولويت هاي برنامه هاي  اين اداره  کل مي باشد

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها