به گزارش روابط عمومي:

ديدار مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان و هيات همراه با فرمانده سپاه قمر بني هاشم (ع) استان

کد خبر: 72540 تاریخ انتشار: 1399/07/20 09:10:31
نمایش: 411
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ،مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان و هيات همراه با فرمانده سپاه قمر بني هاشم (ع) استان ديدار و گفتگو کرد.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان در اين ديدار ضمن تبريک هفته دفاع مقدس و گراميداشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس ايران اسلامي گزارشي در مورد عملکرد اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان و نيز توسعه آموزش هاي مهارتي مناسب بر آماده سازي جوانان جهت ورود به بازار کار و امکان اشتغال مولد در سربازان با استفاده از تمام ظرفيت ها و امکانات مراکز آموزشي ارائه نمودند.
کبيري  در ادامه تصريح کرد: يکي از کارهاي جديدي که اداره کل آموزش  فني و حرفه اي استان در دست اجرا دارد تخصصي سازي مراکز آموزشي متناسب با شهرستان ها است که در همين زمينه با افتتاح مرکز تخصصي جوش در مرکز آموزش فني و حرفه اي هفشجان امکان آموزش تخصصي جوش که سالها مغفول مانده بود فراهم شده است.
وي از اينکه مسابقات ملي مهارت جوش کشور امسال در هفشجان برگزار مي گردد ابراز اميدواري کرد و افزود: با تلاش و کوشش همکاران  در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان و مراکز استان و همچنين توانمندي هاي آموزشي به لطف خداوند توانستيم که امسال براي اولين بار ميزبان مسابقات ملي مهارت جوش در شهر هفشجان باشيم.
فرمانده سپاه قمر بني هاشم (ع) نيز ضمن خوش آمدگوئي اظهار داشت: با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري که فرمودند سربازان سرمايه کشور هستند که ما هرچه قدر بتوانيم در راستاي تربيت و مهارت آموزي اين عزيزان تلاش بيشتري انجام دهيم به سرمايه نظام اضافه کرده ايم الحمدلله وضعيت در خصوص مهارت آموزي نيروهاي وظيفه خصوصا سپاه رتبه خوبي در سطح کشور و استان دارد که جا دارد من همين جا از مديرکل و همکاران اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان به خاطر زحمات زياد در امر مهارت آموزي تقدير و تشکر کنم
سرداراکبري هماهنگي هاي ميان سپاه و فني و حرفه اي استان را مثبت ارزيابي کرد و گفت:خوشبختانه با راه اندازي قرارگاه مهارت آموزي  کارکنان وظيفه ،سربازان بايک حرفه و تخصص دوران مقدس سربازي را به اتمام مي رسانند وبعد از اين دوران مي توانند وارد بازار کار شوند که اين موضوع براي سپاه و فني و حرفه اي بسيار ارزشمند و مايه افتخار است.
 
وي خاطر نشان کرد : استان ما شاخص هاي بسيار خوبي دارد که ما تا کنون نتوانسته ايم از آنها به خوبي استفاده کنيم ازجمله ما از همين صنعت جوش به خوبي نتوانسته ايم استفاده کنيم و هنر جوش به نوعي مغفول مانده است.
فرمانده سپاه قمر بني هاشم (ع) اشاره اي به دختر 11 ساله که به عنوان ملکه جوش ايران معرفي شده است و همچنين ميزباني شهر هفشجان در مسابقات ملي مهارت جوش کشور کرد و افزود:اين افتخاري است براي استان ما که بعد از سالها که از  هنر جوش غافل شده بوديم امسال با همت کارکنان آموزش فني و حرفه اي استان بتوانيم ميزبان مسابقات ملي مهارت  جوش کشور در استان باشيم که انشاالله بتوانيم  از اين ظرفيت به خوبي استفاده کنيم .
سردار اکبري در پايان خاطر نشان کرد :ما در جهت هرچه بهتر برگزار شدن اين مسابقات ملي که مايه افتخار براي استان ما مي باشداز هيچ کمکي دريغ نخواهيم کرد و همکاري هاي لازم را با اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان خواهيم داشت

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها