به گزارش روابط عمومي:

ديدار مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان با شهردار شهرکرد و رئيس شوراهاي اسلامي استان و شهر شهرکرد

کد خبر: 72541 تاریخ انتشار: 1399/07/21 10:51:16
نمایش: 379
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال وبختياري، در راستاي تقويت و توسعه تعاملات مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان با  شهردار شهرکرد و رئيس شوراهاي اسلامي استان و شهر شهرکرد ديدار و گفتگو کرد.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان در اين ديدار گفت: از آنجائيکه شهرکرد به عنوان شهر ملي نمد معرفي شده  يکي از موارد مهمي که رياست سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور روي آن تاکيد دارد راه اندازي مرکز تخصصي نمد در شهرکرد است که عظم و اراده ما هم بر اين مسئله است که با کمک و همکاري ساير دستگاهها بحث نمد که يک بحث جهاني است به ثمر برسانيم .
کبيري خاطر نشان کرد: يکي از اصلي ترين مواردي که ما بايد  در مورد نمد به آن توجه داشته باشيم  اين است که ما بحث نمد را از تمسخر به تفاخر سوق دهيم به طوري که اينقدر به اين هنر ملي وزن دهيم که کساني که نمد مال هستند به خودشان افتخار کنند.
وي با اشاره به آشنائي دانشجويان با اين هنر افزود:من خودم يک سري از درسهاي اختياري را براي دانشجويان  به نمد اختصاص داده ام ازاين رو ما هم در بخش تجربي و هم در بخش آکادميک که دانشجويان هستند و هم کساني که فعاليت اقتصادي در حد صادرات دارند فراهم و آماده است از اين رو براي راه اندازي مرکز تخصصي نمد همه موارد محيا مي باشد  که همکاري شهرداري و شورا را نيز  مي طلبد.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان درپايان اظهارداشت : اگر فضائي در محدوده بافت مرکزي شهر در اختيار فني و حرفه اي قرار بگيرد که دوره هاي آموزشي تخصصي در آنجا برگزار شود مي تواند بسيار موثر باشد.
شهردارشهرکرد نيز در اين ديدار ضمن خيرمقدم و خوش آمدگوئي گفت:با توجه به معرفي شهرکرد به عنوان شهرملي نمد لذا همکاري هاي همه جانبه دستگاهها مانند فني و حرفه اي ،شهرداري ،فرمانداري و ميراث فرهنگي را در جهت راه اندازي مرکز تخصصي نمد مي طلبد که اين همکاري ها مي تواند منجر به نتايج خوبي شود.
عبدالغني با اشاره به برگزاري مسابقات ملي مهارت جوش کشور در شهر هفشجان افزود: ميزباني اين مسابقات براي استان ما مايه افتخار است و ما آمادگي کامل را جهت همکاري با اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان از هر نظر در جهت هر چه بهتر برگزار شدن اين مسابقات را داريم.
وي خاطرنشان کرد:هماهنگي هاي لازم صورت پذيرد تا شهردار و رئيس شورا و فرماندار شهرکرد بازديدي از مرکزفني و حرفه اي شهرکرد داشته باشند و از نزديک ظرفيتهاي موجود در  اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان را بازبيني کنند.
درادامه رئيس شوراهاي اسلامي استان و شهر شهرکرد اظهارداشت:اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان يک مجموعه ارزشمندي است که امروزه مي تواند روي کسب و کارهاي کوچک و آنهائي که جنبه عملياتي دارند بسيار اثرگذار باشد.
رئيسي افزود: در شرايط فعلي با تقويت آموزش هاي مهارتي و توانمندي مردم در امر مهارت مي توان کارهاي خوبي در رابطه با درآمدزائي و همچنين ايجاد کسب و کار انجام داد.
وي خاطر نشان کرد: با توجه به معرفي شهرکرد به عنوان شهرملي نمد بايد يک نمادي از نمد در يکي از ميدان هاي شهرشکل دهيم که نمايان شهرملي نمد باشد.
ايشان در پايان از راه اندازي مرکز تخصصي نمد و همچنين ميزباني شهر هفشجان در مسابقات ملي مهارت جوش کشور ابراز خرسندي کرد و آمادگي کامل خود را در جهت همکاري با اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان اعلام نمود.
 
 
 
 
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها