به گزارش روابط عمومي:

يکي از ظرفيت هاي مهمي که در کشور وجود دارد ظرفيت فرهنگي است

کد خبر: 72542 تاریخ انتشار: 1399/07/22
نمایش: 518
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ،به منظور هماهنگي جهت برگزاري مسابقات ملي مهارت جوش کشور در شهر هفشجان جلسه اي در شهرداري هفشجان با حضور مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان ،شهردارو شوراي شهر هفشجان و شوراي مديريت مرکز هفشجان برگزار گرديد.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان گفت:بسيار خرسند هستيم که کارهائي ارزشمند و ماندگار  براي اين شهر انجام دهيم که برکاتش نه تنها براي اين شهر باشد بلکه از حد استان و کشور هم فراتر رود.
کبيري خاطر نشان کرد: ما مي توانيم از اين ظرفيت عظيمي که در اين شهر است هم  براي معرفي و شناسائي ظرفيت هاي موجود استان وکشور، هم  در جهت کارآفريني و ايجاد اشتغال و رفع معضل بيکاري استفاده کنيم.
وي با اشاره به اينکه  يکي ازظرفيت هاي مهمي که در کشور ما وجود دارد ظرفيت فرهنگي است اظهار داشت: فرهنگ مي تواند زيربنائي براي توسعه باشد اگر چه دستيابي به توسعه پايدار لازمه اش توجه به همه بخش ها و ابعاد انساني است اما متاسفانه اين ظرفيت آنگونه که بايد مورد استفاده قرار گيرد قرار نگرفته است.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان افزود: استان ظرفيت هاي خوبي دارد که هرکدام از آن را بايد به طور جداگانه شناسائي کنيم وظرفيت ها را نشان دهيم تا بتوانيم معضل بيکاري که داريم در درجه اول رفع کنيم.
کبيري با اشاره به ظرفيت جوش  که يکي از ظرفيت هاي استان مي باشدگفت:اگر يک جوان با داشته هاي خودش ارتباط برقرار کند و از پيشينه خود مطلع شود هرگز ارزشها را به راحتي از دست نخواهد داد.
وي خاطرنشان کرد : اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان تمام سعي و تلاش خود را انجام داد تا بتواند شهر هفشجان را ميزبان مسابقات ملي جوش کشور کنداما اينکه بتوانيم از اين ظرفيت به خوبي استفاده کنيم به عهده شما و همشهريان هفشجاني مي باشد.
ايشان اظهارداشت: سالهاي سال برپائي المپياد جوش در مرکز تربيت مربي کرج بوده که با توجه به عنايت ويژه رياست سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور به استان اين مسابقات را به استان چهارمحال و بختياري واگذار کردندکه در اين موقعيت همکاري جهادي همه را مي طلبد که اين مسابقات به نحو مطلوب برگزار گرددکه نتيجه آن يک سند افتخاري براي خودمان و فرزندان خودمان و نيزفرزندان اين استان باشد.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان با ابراز خرسندي از برگزاري اين مسابقات در استان گفت: اگر بتوانيم در کشور اين شناسائي را انجام دهيم قطعا هيچ بيکاري نخواهيم داشت چرا که حوزه جوش اينقدر ظرفيت بالائي دارد که تمام پالايشگاهها ،صنايع فولاد،پتروشيمي ،نفت و گاز مي توانند ايجاد شغل کنند و رشد و شکوفائي اقتصاد استان را به همراه داشته باشد.
شهردارهفشجان نيز در ادامه ضمن خوش آمدگوئي و خيرمقدم گفت:باعث خوشحالي است که شهر هفشجان به عنوان ميزبان مسابقات ملي مهارت جوش کشور معرفي شده که اين يکي از افتخارات استان است که بايد با همکاري و مساعدت همه دستگاهها اين مسابقات به نحو خوب ودر شان استان برگزار گردد.
کنعاني خاطرنشان کرد: صنعت جوش علي رغم همه خوبي هائي که دارد دغدغه هائي براي فرزندان خانواده ايجاد کرده است که مي طلبد ما علاوه بر مسابقات عملي جوش به سمت مسابقات علمي هم پيش برويم چرا که جوشکاري عملي دغدغه هاي غربت ،خستگي ،عدم تعهد کارفرما و فرسودگي را به دنبال دارد.
ايشان با توجه به اين مهم اظهارداشت : انتظار ميرود مرکز فني و حرفه اي هفشجان در کنار کار عملي مطالب علمي را هم آموزش دهند.
شايان ذکر است در پايان مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان با اهداءتنديس و لوح سپاس از عوامل اجرائي  که در سال گذشته جهت برگزاري استارتاپ و مسابقات آزاد جوش تلاش وبا اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان  همکاري نمودند تقدير و تشکرنمود
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com
 

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها