به گزارش روابط عمومي:

ديدار مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان با کارکنان مرکز آموزش فني و حرفه اي کوهرنگ

کد خبر: 72543 تاریخ انتشار: 1399/07/27 11:47:41
نمایش: 426
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان با کارکنان مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان کوهرنگ ديدارو گفتگو کرد.
در ابتداي جلسه کريمي رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي کوهرنگ ضمن عرض خيرمقدم و خوش آمدگوئي گزارشي از عملکرد مرکز و مسائل و مشکلات مرکز را به صورت مختصر بيان نمود سپس کارکنان اداري و آموزشي مرکز کوهرنگ ضمن معرفي خود و حوزه کاري به بيان نظرات و پيشنهادات پيرامون مسائل مرتبط با برطرف نمودن مشکلات ارائه نمودند.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن تشکر و قدرداني از زحمات کارکنان مرکز کوهرنگ اظهار داشت:در شهرستان کوهرنگ ظرفيت هاي خوبي وجود دارد که مي طلبد شما با همت و همکاري اين ظرفيت ها را شناسائي کرده و از آنها به خوبي استفاده کنيد.
کبيري خاطر نشان کرد : در سه يا چهار ماه گذشته تا الان حدود نوزده تفاهم نامه با دستگاههاي مختلف منعقد گرديده که تا کنون ما نتوانسته ايم به خوبي ازظرفيت اين تفاهم نامه ها استفاده کنيم .
وي اشاره به شيوع ويروس کرونا کرد و گفت :خداوند انسان را طوري آفريده که بتواند خود را با همه شرايط وقف دهد اين بدان معني است که ما ضمن رعايت نکات بهداشتي بايد  آموزش هاي خود را به نحو مطلوبي ادامه دهيم .
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان در مورد کمبود نيروي انساني و امکانات اظهارداشت: اين مشکلي است که در کل کشور وجود دارد و ما زماني مي توانيم موفق باشيم که بتوانيم با امکانات موجود رسالت خود را که آموزش مهارتهاي تخصصي و رفع معضل بيکاري است به خوبي انجام دهيم.
شايان ذکر است در پايان کبيري در خصوص رفع مشکلات در حد امکان به همکاران در مرکزآموزش فني و حرفه اي  کوهرنگ قول مساعد داد.  
 
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها