به گزارش روابط عمومي:

بازديد مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان و هيات همراه از شرکت برفاب شهرکرد

کد خبر: 72548 تاریخ انتشار: 1399/07/29 13:58:57
نمایش: 458
اخبار
 به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ،مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان و هيات همراه  به منظور بررسي قابليت‌هاي توليدي و صنعتي استان و تعامل در امر آموزش، از شرکت‌ برفاب شهرکرد بازديد کرد.
رييس هيئت مديره شرکت برفاب شهرکرد ضمن خير مقدم وتشکر از اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در راستاي همکاري هاي آموزشي  با اين شرکت بيان کرد:آموزش هاي مهارتي فني و حرفه اي راهکار مناسب براي ارتقاء مهارت شاغلين در واحدهاي صنفي و صنعتي است.
صابري نقش و جايگاه آموزش‌هاي فني و حرفه اي در جامعه و بها دادن به اين آموزش ها در بين واحدهاي صنعتي را ضروري دانست و اظهار کرد: بايد سهم اين آموزش ها در تقويت قابليت ها ، ظرفيت ها و پتانسيل ها  مشخص شود که اين مهم نيازمند فرهنگ سازي است.
وي همسو بودن آموزش هاي تئوري با آموزش هاي مهارتي و حرفه اي را از عوامل موثر در ارتقا دانش مهارتي افراد در حوزه صنعت عنوان کرد.
رئيس هيئت مديره شرکت برفاب شهرکرد  ضمن ابراز خرسندي از حضور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان مبني بر پيگيري و اهميت موضوع، خواستار ادامه همکاري هاي آموزشي در اين شرکت شد.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان نيز بيان داشت: بسيار خوشحالم که شما و مجموعه شما در يک بازده زماني چند دهه با تاسيس اين شرکت منشا خدمات خير در حوزه صنعت و توليد در استان و کشور شده ايد که اين باعث افتخار براي استان مي باشدچراکه وقتي اشتغال ايجاد شود آسيبهاي اجتماعي نيزکاهش پيدا مي کند .
کبيري با اشاره به استفاده از نيروهاي تحصيل کرده در اين شرکت خاطر نشان کرد:باعث افتخار مي باشد بخاطر اينکه توانسته ايد يک مجموعه فرهيخته را کنار هم قرار دهيد تا براي توليد و استقلال اقتصادي و شکوفائي استان و کشورگامهاي موثري بردارند.

وي افزود: تربيت و ارتقاء مهارت شاغلين در شرکت هاي صنعتي از اهداف اين اداره کل  مي باشد و ما آمادگي کامل را در جهت ارائه دوره هاي آموزشي مورد نياز واحدهاي صنعتي جهت آموزش و ارتقاء مهارت آنان، داريم.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن تقدير و تشکر از حوزه آموزش اداره کل از دوره اجراءشده در شرکت برفاب به نحو مطلوب ابراز خرسندي کرد و اظهارداشت:اگردوره هاي ديگري موردنياز است مي توانيم آموزش دهيم و اميدوارم اين نگرش در ساير کارخانه هاي استان ايجاد شود که ما بتوانيم با گسترش آموزش هاي مهارتي نقش اساسي در جهت توليد و شکوفائي اقتصاد استان و کشور داشته باشيم .
در پايان مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان و هيات همراه از بخشهائي از مراحل توليد در اين شرکت بازديد بعمل آورد.




 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com
 

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها