به گزارش روابط عمومي:

برگزاري آئين توديع و معارفه سرپرست مرکز برادران شهرکرد با حضور مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان

کد خبر: 72550 تاریخ انتشار: 1399/08/03 13:26:37
نمایش: 532
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ،آئين تکريم از عليرضا کريمزاده سرپرست سابق مرکز برادران شهرکرد و معارفه محمد بني طالبي  به عنوان  سرپرست جديد مرکز برادران شهرکرد با حضور مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان ،معاون آموزش ،پژوهش و برنامه ريزي ،رئيس حراست و جمعي از روساي واحدهاي اداره کل برگزار شد.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان در ابتداي جلسه ضمن تقدير و تشکر از زحمات سرپرست سابق مرکز برادران شهرکرداظهارداشت: با توجه به اينکه در استان مسئله بيکاري يکي از معضلات خيلي بزرگ  در جامعه است لذا ما  براي عملياتي کردن شعار جهش توليد بايد گسترش آموزش هاي فني و حرفه اي را مد نظر قرار دهيم.
کبيري  در ادامه نيز ضمن تقدير و تشکر از زحمات سرپرست جديد در مراکز آموزشي فني و حرفه اي  سامان و هفشجان  خاطر نشان کرد: اميدوارم همانطوري که در گذشته به صورت جهادي  بدون چشم داشت  مادي خدمت کرديد و با تعامل و همکاري توانستيد کارها را پيش ببريد در اين جايگاه هم بيش از پيش موارد را مد نظر قرار دهيد .
وي باتاکيد بر  همراه وهمسو بودن با سياستهاي فني و حرفه اي افزود: اميدوارم در زماني که شما مسئول مرکز شهرکرد هستيد شهرستان شهرکرد شاهد شکوفائي در حوزه فني و حرفه اي باشد و بتوانيد به شاخصهاي عمومي و اختصاصي دست پيدا کنيد به گونه اي که بتوانيم رتبه هاي بالائي را کسب کنيم.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان  اظهار داشت : نکته حائز اهميت  اين است که تعامل با فرماندار شهرستان شهرکرد و مسئولان شهرستان را با حفظ استقلال و اقتدار اداره ونيز عدالت آموزشي را در مرکز شهرکرد مد نظر قرار دهيد.
کبيري گفت: فعاليتهاي خود را براساس سند توسعه منابع پيش ببريد و مسئله آمايش سرزمين و سند چشم انداز توسعه حتما مد نظرتان باشد.
در پايان مديرکل آموزش فني و حرفه اي ضمن تقدير و تشکر از زحمات آقاي کريمزاده  سرپرست سابق  مرکز برادران شهرکرد آقاي بني طالبي را به عنوان  سرپرست مرکز برادران شهرکرد معرفي نمود و حکم سرپرستي را به وي اهدا کرد
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها