به گزارش روابط عمومي:

همکاري اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در اجراي طرح شميم خدمت

کد خبر: 72558 تاریخ انتشار: 1399/08/17 08:14:32
نمایش: 309
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، معاون فرهنگي و اجتماعي اوقاف استان با مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان ديدار و گفتگو کرد.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن خوش آمد گويي گفت: نکته مهمي که مي توان به آن اشاره کرد بحث فضيلت کار در مناطق محروم و تقويت روحيه خودباوري در جامعه و ميان ساکنان اطراف بقاع متبرکه است.
کبيري افزود: زيبا سازي نما و منظر بقاع متبرکه ازجمله امام زاده دوخاتون شهرکرد که در مرکز استان واقع شده، يکي ازمولفه هاي تاثيرگذار در زيبا سازي فضاي شهري و جلب گردشگرهاي مذهبي مي باشد.
وي خاطر نشان کرد: بهتر است آموزش هاي فني و حرفه اي براساس ويژگي ها و داشته هاي فرهنگ اصيل، سنتي و بومي باشد.
ايشان اظهار داشت : آموزش ها بايد طبق استانداردها صورت پذيرد تا مهارت آموزان بتوانند ضمن شرکت در آزمون و اخذ گواهينامه فني و حرفه اي، راحت تر کسب و کار مورد نظر خود را راه اندازي کنند.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن اعلام آمادگي کامل براي مشارکت در امر آموزش گفت: گام نهادن اداره اوقاف براي توانمندسازي جامعه رويدادي فرخنده است.
معاون فرهنگي و اجتماعي اوقاف استان نيز از طرح شميم خدمت خبر داد و گفت: در بقاع شاخص مراکزي به نام افق وجود دارد که فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي را در اولويت کاري خود قرار داده و براي ايجاد اشتغال در جهت بهبود وضعيت معيشت مردم، تلاش مي کنند.
مهرابي افزود: از آنجايي که در کنار کار تجربي، کار علمي و عملي هم لازم و ضروري مي باشد، آموزش هاي مهارتي مي تواند زمينه اين مسئله را فراهم کند.
وي خاطر نشان کرد: آموزش هايي که در حال حاضر در اداره کل اوقاف در حال برگزاري است، فرش بافي، گلدوزي، قلاب بافي، خياطي، نمد دوزي، چرم دوزي و پرورش گياهان دارويي مي باشند.
شايان ذکر است در پايان مقرر گرديد که تمهيدات و مقدمات انعقاد تفاهم نامه اي بين اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان و اداره اوقاف استان  در جهت آموزش هاي مهارتي فراهم گردد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها