به گزارش روابط عمومي:

توانمند سازي بانوان استان در زمينه طراحي و توليد پوشاک اسلامي با حضور مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان ،مسئول مطالبه گري و دبير ستاد امربه معروف و نهي از منکر

کد خبر: 72561 تاریخ انتشار: 1399/08/19 12:19:53
نمایش: 375
اخبار
توانمند سازي بانوان استان در زمينه طراحي و توليد پوشاک اسلامي با حضور مدير کل اداره آموزش فني و حرفه اي استان، مسئول مطالبه گري و دبير ستاد امر به معروف و نهي از منکر
 
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري، جلسه اي با حضور مدير کل اداره آموزش فني و حرفه اي استان، مسئول مطالبه گري ستاد امر به معروف و نهي از منکر و دبير اين ستاد تشکيل شد.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان بعد از خير مقدم خدمت حضار، به مسئله دسترسي دشوار و نبود طرح هاي متنوع در پوشش هاي اسلامي اشاره کرد.
وي پيشنهاد کاربردي کردن طرح ها و نقوش اسلامي را در طراحي لباس داد و در ادامه افزود: ايران به عنوان يک کشور مسلمان مي تواند نمونه يک کشور توليد کننده پوشاک اسلامي باشد و با صادرات محصولات، وابسته بودن اقتصاد کشور به نفت را کم رنگ کند.
دکتر کبيري اظهار داشت با توجه به موج رو به رشد مسلمانان در جهان مي توانيم کنترل بازار پوشاک اسلامي را به دست بگيريم.
او بيان کرد ما با تمام توان تلاش مي کنيم تا با در نظر گرفتن فضايي جهت حضور بانوان فعال در زمينه طراحي و توليد، زمينه عرضه پوشاک اسلامي را فراهم نماييم.
مسئول ستاد امر به معروف و نهي از منکر نيز ضمن تشکر از مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان به عنوان يکي از طلايه داران امر به معروف و نهي از منکر، گفت: امروزه جامعه ما به خصوص قشر بانوان نيازمند ارائه الگوهاي صحيح اسلامي - ايراني در مسئله پوشش و حجاب مي باشند. وي از اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان خواست تا با توجه به پتانسيلي که اين اداره در زمينه آموزش دارد در بحث طراحي و دوخت پوشش هاي اسلامي همکاري کند که هم کمکي به اقتصاد گردد و هم گامي بلند در پيشبرد مسائل فرهنگي برداشته شود تا ان شاءالله وظيفه اي که نسبت به شهدا و ايثارگران بر عهده مي باشد اجابت گردد.
در پايان نيز حکمي از طرف فرمانده محترم سپاه استان به دکتر کبيري تحت عنوان رئيس شوراي امر به معروف و نهي از منکر توسط حجت الاسلام احمدي تقديم شد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com
 

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها