به گزارش روابط عمومي:

آماده سازي بستر ايجاد اشتغال پايدار

کد خبر: 72565 تاریخ انتشار: 1399/08/29 11:34:14
نمایش: 403
اخبار
آماده سازي بستر ايجاد اشتغال پايدار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، طي جلسه اي که مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان با مسئول قرارگاه جهادي رهروان ولايت استان داشت به بررسي راهکارهايي جهت فراهم سازي زمينه اشتغال پايدار پرداخت.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان بيان کرد: اين امکان وجود دارد تا در رشته هاي مختلف افرادي که بيشترين امتياز در آزمون هاي مهارت فني و حرفه اي را کسب کرده اند جهت ورود به بازار کار به قرارگاه جهادي رهروان ولايت معرفي شوند.
وي خاطر نشان کرد: آموزش هاي اين اداره کل بر اساس ظرفيت هاي هر شهرستان صورت مي گيرد.
دکتر کبيري در ادامه از اجراي آموزش هايي در قالب جوار کارگاهي يا محيط کار واقعي خبر داد و افزود: مي توان صلاحيت افراد به کار گرفته شده در کارگاه ها را از طريق آزون مورد بررسي و تائيد قرار داد.
مسئول قرارگاه جهادي رهروان ولايت استان نيز گفت: اين قرارگاه که به تازگي و در راستاي گام دوم انقلاب جهت کمک به نيازمندان و فقرا در استان تشکيل شده، در زمينه ايجاد اشتغال پايدار، فعاليت هايي از جمله راه اندازي کارگاه توليد لوازم پزشکي و پنج کارگاه توليد پوشاک در آينده نزديک دارد.
در پايان مقرر شد مقدمات انعقاد تفاهم نامه در زمينه اجراي دوره هاي آموزشي در مناطق محروم و خانواده هاي جوياي کار فراهم گردد تا با دريافت گواهينامه هاي مهارتي، بستر ايجاد شغل مهيا شود.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com
 

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها