به گزارش روابط عمومي:

اهتمام به توانمندسازي مهارتي دانش آموزان با نيازهاي ويژه

کد خبر: 72573 تاریخ انتشار: 1399/09/04 13:07:35
نمایش: 445
اخبار
اهتمام به توانمندسازي مهارتي دانش آموزان با نيازهاي ويژه
 
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، مدير کل اين اداره با رئيس محترم اداره آموزش و پرورش استثنايي استان در محل اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان ديدار و گفتگو کرد.
دکتر کبيري ضمن خوش آمد گويي، آمادگي کامل اين اداره کل را در راستاي کمک به افزايش سطح مهارت دانش آموزان با نيازهاي ويژه هم در بخش آموزش و هم در قسمت    آزمون هاي مهارتي اعلام نمود.
ايشان اظهار داشت: به شکرانه نعمت سلامتي و تلاش در جهت حفظ کرامت انساني و پاسداشت جايگاه همه انسان ها در هستي، همکاري لازم در افزايش سطح مهارت دانش آموزان با نيازهاي خاص انجام خواهد گرفت.
وي بيان کرد: با توجه به شرايط پيش آمده به دليل ويروس کرونا و کاهش ساعات آموزش،  ارتقا مهارت مربيان فني و حرفه اي استان بر اساس نياز اداره آموزش و پرورش استثنايي مد نظر قرار گرفته است و همچنين اين امکان وجود دارد تا تجهيزات و فضاي آموزشي در اختيار دانش آموزان قرار گيرد.
در ادامه نيز رئيس محترم اداره آموزش و پرورش استثنايي بعد از تقدير و تشکر از همکاري اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در اجراي دوره هاي مهارتي در سال گذشته خاص افراد با نيازهاي ويژه خواست تا اين همکاري ادامه يابد.
حيدري تعداد دانش آموزان با نياز ويژه در استان را 1250 و دانش آموزان تلفيقي را 1400 نفر عنوان کرد و با توجه به بازخورد مثبت اجراي يک کلاس در گذشته به صورت برون سپاري براي اين دانش آموزان، تمايل خود را به ادامه اجراي اين آموزش ها اعلام نمود.
در پايان مقرر شد در راستاي اجرايي نمودن تفاهم نامه کشوري، تفاهم نامه اي نيز به صورت استاني بسته شود و همچنين دوره هاي کار و دانش براي دانش آموزان با نيازهاي خاص مانند سال گذشته اجرا و در قرارداد کلي دوره هاي کار و دانش قيد شود.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها