به گزارش روابط عمومي:

ديدار مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان با همکاران مرکز بروجن

کد خبر: 72587 تاریخ انتشار: 1399/10/08 09:42:06
نمایش: 504
اخبار
ديدار مدير کل اداره آموزش فني و حرفه اي استان با همکاران مرکز بروجن
 
در جلسه اي که براي ديدار چهره به چهره مدير کل اداره آموزش فني و حرفه اي با همکاران مرکز بروجن در آن مرکز انجام شد، رئيس مرکز به ارائه گزارشي از کارکرد و مسائل و مشکلات موجود پرداخت و گفت: در محيط کار واقعي 67515 نفر ساعت، مراکز دولتي و ثابت 273084 و شعب شهري 40190 آموزش ارائه شده است.
وي به آموزش در زندان، پادگان، روستا، عشاير و سکونتگاه هاي غير رسمي و صنايع اشاره و مقدار آن را به ترتيب 10625، 1260، 3160، 4110 و 819 نفر ساعت اعلام کرد.
رييس مرکز بروجن در ادامه به بيان مسائل مربوط به ساختمان مرکز و کمبود مواد مصرفي
پرداخت و اشاره اي نيز به مرکز نقنه نمود.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهار محال و بختياري طي بازديدي که مدير کل اين اداره از مرکز بروجن داشت ضمن تشکر از عملکرد خوب مرکز با وجود شرايط پيش آمده به دليل ويروس کرونا، اظهار داشت: مشکلات در هر دوره اي از زندگي با شکل و شمايلي متفاوت بروز پيدا مي کنند، مهم اين است که با درايت مديريت شوند و با استفاده از       ظرفيت هاي موجود جهت رفع آن ها تلاش گردد.
کبيري عنوان کرد: همه تلاش همکاران اين اداره کل در راستاي رفع مشکلات مي باشد و نبايد دستاوردهاي به دست آمده و مجاهدت هاي خدمتگزاران را ناديده انگاشت و مي بايست جهت رشد و پيشرفت کشور گام برداشت.
ايشان در ادامه افزود: براي تعمير و تجهيز ساختمان مرکز و تاسيسات طبق قرارداد منعقد شده سعي خواهد شد تا مسائل اين مرکز نيز رفع گردد و در خصوص مرکز نقنه بايد کارآمدي مرکز بر اساس بهره وري منابع بررسي شود.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها