به گزارش روابط عمومي:

فراهم شدن زمينه ايجاد شغل هاي مرتبط با رشته هاي فني و حرفه اي در جامعه

کد خبر: 72588 تاریخ انتشار: 1399/10/08 09:49:12
نمایش: 418
اخبار
فراهم شدن زمينه ايجاد شغل هاي مرتبط با رشته هاي فني و حرفه اي در جامعه
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهار محال و بختياري در بازديد مدير کل اين اداره از مرکز بروجن، مربيان به بيان مسائل و مشکلات خود از جمله اجراي رتبه بندي و ميزان ساعات کاري پرداختند.
در ادامه نماينده آموزشگاه هاي آزاد بروجن با توجه به شرايط حساس کنوني به دليل ويروس کرونا و کاهش چشمگير کارآموزان خواست تا اين آموزشگاه ها بيشتر از قبل مورد حمايت اداره کل آموزش فني و حرفه اي قرار گيرند.
مدير کل اداره آموزش فني و حرفه اي استان اظهار داشت: هر ايراني وظيفه دارد با استفاده از فضاي مجازي در آگاهي بخشي و اطلاع رساني در رابطه با خدماتي که ارائه مي شود تلاش کند و در بازنشر اخبار درست و اميد آفرين سهيم باشد.
وي يکي از مشکلات بسيار رايج و داراي پيشينه تاريخي در کشور را مسئله منابع مکتوب و مستند نگاري دانست و از مربيان خواست تا در زمينه استاندارد نويسي، نگارش، پژوهش و ساير فعاليت هاي آموزشي بيش از پيش فعال باشند.
ايشان در ادامه گفت: در خصوص اجراي رتبه بندي مربيان پيگيري هاي لازم انجام خواهد شد.
کبيري بيان کرد: اداره کل آموزش فني و حرفه اي در نظر دارد تا با معرفي رشته هاي مختلف به وسيله مربيان اين اداره از طريق رسانه ها، بتواند هم جهت رفع مشکلات مردم گام بردارد و هم آن ها احساس کنند که براي انجام بهتر فعاليت هاي خود به آموزش مهارت هاي فني و حرفه اي نياز دارند و همين طور زمينه سوق به شغل هاي مرتبط با رشته هاي فني و حرفه اي فراهم گردد.   
در پايان وي با اشاره به مسائل آموزشگاه هاي آزاد عنوان کرد: طي جلسات مکرر گذشته مقرر شد تا جهت جبران قسمتي از خسارات وارده به دليل ويروس کرونا، درصدي از قراردادهاي اين اداره به آموزشگاه هاي آزاد تخصيص داده شود و پيگيري هاي لازم براي اعطاي وام نيز صورت پذيرد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com
 

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها