به گزارش روابط عمومي:

ديدار مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان با رئيس سازمان بسيج هنرمندان استان

کد خبر: 72592 تاریخ انتشار: 1399/10/17
نمایش: 405
اخبار
جلسه اي با حضور مديرکل و کارشناسان اداره آموزش و آزمون اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان و رئيس سازمان بسيج هنرمندان استان و اعضاي آن سازمان در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان برگزار گرديد
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان ،جلسه اي با حضور مديرکل و کارشناسان اداره آموزش و آزمون اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان و رئيس سازمان بسيج هنرمندان استان و اعضاي آن سازمان در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان برگزار گرديد.
پس از ارائه مطالب توسط شرکت کنندگان در جلسه، مقرر گرديد تفاهم نامه همکاري في مابين اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان و سازمان بسيج هنرمندان استان منعقد گردد و راهکارهاي اجرائي در خصوص نحوه آموزش هاي مشترک با آموزشگاههاي آزاد مرتبط با تخفيف ويژه، دوره هاي دولتي مشترک و محيط واقعي کار، اخذ آزمون هاي ادواري و پايان دوره، استفاده از اعضاي سازمان به عنوان آزمونگر ارائه شود.
همچنين هر کدام از اعضاي سازمان بسيج هنرمندان که متقاضي تاسيس آموزشگاه آزاد در رشته هاي مرتبط خاص هستند، درخواست هاي خود را ارسال کنند تا در کميته مطرح و تصميم گيري شود.
در خصوص تدوين استانداردهاي آموزشي مورد نياز بازار کار مطابق دستورالعمل هاي فني و حرفه اي در زمينه هاي هنري توسط اساتيد مطرح سازمان بسيج هنرمندان نيز همکاري هاي لازم صورت خواهد گرفت.
در خصوص آموزش عکاسي مقرر گرديد آموزش عکاسي پرتره به عنوان يکي از بخش هاي مشترک و با استفاده از ظرفيت اساتيد مجرب سازمان بسيج هنرمندان برنامه ريزي و اجراء گردد.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها