به گزارش روابط عمومي:

حضور مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان در شوراي گفتگوي دولت و بخش خصوصي استان

کد خبر: 72594 تاریخ انتشار: 1399/10/29
نمایش: 424
اخبار
شوراي گفتگوي دولت و بخش خصوصي استان با حضور رييس محترم کميسيون کشاورزي مجلس شوراي اسلامي در محل سالن جلسات اتاق بازرگاني برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، شوراي گفتگوي دولت و بخش خصوصي استان با حضور رييس محترم کميسيون کشاورزي مجلس شوراي اسلامي در محل سالن جلسات اتاق بازرگاني برگزار شد.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان  اظهار داشت: آموزش هاي فني و حرفه اي با اصلاح ساختار و ورود افراد ماهر به بدنه توليد مي توانند نقش به سزايي در اجرايي شدن شعار جهش توليد داشته باشند.
کبيري به راه اندازي مراکز تخصصي گياهان دارويي سورشجان، بادام در سامان و ماهيان سرد آبي اردل اشاره کرد و گفت: استان چهار محال و بختياري در توليد بادام رتبه اول کشوري را داراست اما متاسفانه به دليل عدم وجود صنايع تبديلي در استان، اين محصول در کشورهاي ديگر فرآوري شده ودرآمد ارزي حاصل از آن وارد استان نمي شود.
وي در ادامه به تدوين استاندارد در زمينه بادام توسط مربيان فني و حرفه اي اشاره کرد و بيان داشت: اميد است تا با آموزش مهارت در استفاده از نهاده هاي کشاورزي، هرس و پيوند زني درختان بادام و چگونگي مبارزه با آفات و بيماري هاي آن تلاش در برندسازي و عرضه محصولات متناسب با نياز بازار شود.
ايشان در پايان با استفاده از ظرفيت هاي کميسيون کشاورزي مجلس جهت راه اندازي مراکز مذکور خواستار در نظر گرفتن اعتبار در سطح ملي و به صورت ويژه براي استان شد و از رييس محترم اين کميسيون خواست از پيشنهادات ارائه شده سازمان فني و حرفه اي کشور در مجلس حمايت کند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com
 

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها