به گزارش روابط عمومي:

کارآفريني از طريق آموزش مهارت هاي فني و حرفه اي به طلايه داران و اعضاي گروههاي جهادي گامي در راستاي کاهش سطح بيکاري استان

کد خبر: 72596 تاریخ انتشار: 1399/10/29
نمایش: 424
اخبار
در راستاي توانمندي هاي علمي، مهارتي و شايستگي هاي شغلي در اقشار مختلف با بهره مندي از تمامي ظرفيت هاي قابل حصول در اين عرصه، تفاهم نامه اي بين اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان و ستاد امر به معروف و نهي از منکر استان بسته شد.
کارآفريني از طريق آموزش مهارت هاي فني و حرفه اي به طلايه داران و اعضاي گروه هاي جهادي گامي در راستاي کاهش سطح بيکاري استان
 
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، در راستاي توانمندي هاي علمي، مهارتي و شايستگي هاي شغلي در اقشار مختلف با بهره مندي از تمامي ظرفيت هاي قابل حصول در اين عرصه، تفاهم نامه اي بين اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان و ستاد امر به معروف و نهي از منکر استان بسته شد.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان گفت: هدف از اين تفاهم نامه توانمند سازي و آموزش طلايه داران و اعضاي گروه هاي جهادي با آموزش هاي مهارتي بر اساس استانداردها و شايستگي هاي آموزشي و شغلي مي باشد.
کبيري خاطر نشان کرد: بررسي و ارائه راهکارهاي مشترک جهت ارتقاي سطح شغلي و معيشتي جامعه هدف از طريق مهارت آموزي از ديگر اهداف اين تفاهم نامه است.
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) از عملکرد خوب شوراي امر به معروف و نهي از منکر اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان تقدير کرد و اظهار داشت: اين اداره کل مي تواند نقش به سزايي در آموزش مهارت هاي مختلف به طلايه داران و توانمند سازي بيشتر از پيش آنها داشته باشد.
ايشان در ادامه از فعاليت ها و برنامه هاي اين اداره کل در زمينه طراحي و توليد پوشاک ايراني و اسلامي مطابق با نياز بانوان و دسترسي راحت تر اين قشر از جامعه به پوشاک مورد نظر استقبال کرد و تلاش در اين امور را ارزشمند دانست. 
بنابر اين گزارش تعهدات اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان به عنوان طرف اول تفاهم نامه، نظارت بر اجراي آموزش هاي مهارتي جهت توانمند سازي طلايه داران و اعضاي گروه هاي جهادي، برنامه ريزي براي ارزشيابي و برگزاري آزمون مهارت آموختگان، بهره گيري از کارشناسان و يا متخصصان صاحب تجربه طرف دوم و توسعه آموزش هاي مهارتي و کارآفريني از طريق آموزش به طلايه داران و اعضاي گروه هاي جهادي مي باشد.
همچنين تعهدات ستاد امربه معروف و نهي از منکر استان به عنوان طرف دوم تفاهم نامه، تبليغ و ترويج طرح و فرهنگ سازي در خصوص موضوع تفاهم نامه، در اختيار گذاشتن فضاهاي مازاد جهت آموزش، همکاري در برنامه ريزي و اجراي دوره هاي آموزشي، انجام نيازسنجي آموزشي و شناسايي دوره هاي آموزشي مورد نياز و ارسال نتايج آن به طرف اول به منظور تعيين ميزان حجم دوره هاي مورد نياز جامعه هدف خواهد بود.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها