به گزارش روابط عمومي:

اجراي عدالت آموزشي در شهرستان هاي استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 72599 تاریخ انتشار: 1399/11/01
نمایش: 425
اخبار
اجراي عدالت آموزشي در شهرستان هاي استان چهارمحال و بختياري
 
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، مدير کل اين اداره در جلسه شوراي پيشرفت آموزش و پرورش شهرستان بن که در محل آموزش و پرورش اين شهرستان تشکيل شد، به پيشينه فرهنگي و بزرگان ادب و پارسي شهرستان بن اشاره کرد و جايگاه اين اديبان را در کليه کشورهاي فارسي زبان ارزشمند دانست.
ايشان در ادامه، پتانسيل هاي اين شهرستان از جمله گردشگري را يادآور شد و افزود: با به کارگيري مهم ترين سرمايه هر جامعه که همان سرمايه انساني مي باشد، اين ظرفيت وجود دارد تا فعاليت هاي ماندگاري صورت پذيرد.
وي اظهار داشت: با توجه به مشکلات اقتصادي موجود در کشور و شرايط خاص پيش آمده از ويروس کرونا، اين اداره کل ضمن برگزاري جلسات مستمر و رايزني هاي متعدد با مسئولين کشوري و استاني توانست نسبت به سال قبل 100 درصد رشد در جذب اعتبارات تملک دارايي هاي سرمايه اي داشته باشد.
کبيري رويه اين اداره کل را انجام آموزش مهارت هايي متناسب با نياز جامعه و منجر به اشتغال عنوان کرد و گفت: بر اساس سند آمايش سرزمين و اسناد بالادست بايد آموزش ها طبق ظرفيت هاي هر شهرستان صورت گيرد که اين مهم در قالب رعايت عدالت آموزشي در استان ما به عنوان يکي از استان هاي پيشگام سطح کشور انجام شده است.
وي در پايان علاوه بر ارائه راهکارهايي مانند به کارگيري ظرفيت تعاوني ها در شهرستان، انجام طرح هاي توجيهي قوي و خلاقانه در زمينه هاي مختلف و استفاده از وام هاي کم بهره و بستن تفاهم نامه با دستگاه هاي متفاوت در راستاي بهره مندي پتانسيل آنها، از ساير ارگان هاي شهرستان بن خواستار در اختيار قرار دادن فضايي جهت تجهيز و برگزاري دوره هاي آموزشي توسط اين اداره کل شد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com
 

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها