به گزارش روابط عمومي:

همکاري و همياري اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان با شوراي پيشرفت و تعالي شهرستان شهرکرد

کد خبر: 72611 تاریخ انتشار: 1399/12/02 08:02:55
نمایش: 418
اخبار
همکاري و همياري اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان با شوراي پيشرفت و تعالي شهرستان شهرکرد
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان،جلسه شوراي پيشرفت و تعالي شهرستان شهرکرد با حضور مدير کل اين اداره و اعضاي محترم اين شورا در محل سالن جلسات اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان برگزار گرديد.
رييس شوراي پيشرفت و تعالي شهرستان شهرکرد در خصوص راهکارهاي اجرايي جهت رشد اين شهرستان صحبت نمود و گفت: يکي از حوزه هايي که در اين راستا پيگيري شده بخش گردشگري مي باشد که به تبع آن شاهد به وجود آمدن ظرفيت هاي زيادي در آينده اي نزديک خواهيم بود.
معاونت محترم آموزش و پژوهش اداره کل نيز از راه اندازي مرکز آموزش تخصصي گردشگري با مشارکت بخش خصوصي جهت توانمندسازي افراد متقاضي خبر داد و عنوان کرد: اين مرکز در رشته هاي متفاوت گردشگري، بوم گردي و هتل داري فعاليت خواهد کرد.
در ادامه معاونت محترم اداري و پشتيباني بيان کرد: اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در حوزه شهرستان هاي شهرکرد، سامان و بن داراي 6 مرکز آموزش فني و حرفه اي به صورت ثابت با کارگاه هاي مجهز مي باشد.
دکتر کبيري به ارائه گزارشي از عملکرد شهرستان شهرکرد اين اداره کل در سال جاري پرداخت که مي توان به مواردي مانند راه اندازي اولين مرکز تخصصي نمد کشور، اولين مرکز کسب و کار و کارآفريني استان و دومين در کشور، مرکز مهارت آموزي و مشاوره شغلي زندانيان زندان شهرکرد، کارگاه توليد محتواي الکترونيکي، اولين آموزشگاه هاي آزاد در حوزه زيست فناوري و صنايع چوب اشاره کرد.
مدير کل محترم اداره آموزش فني و حرفه اي استان از آغاز آموزش هاي ريسندگي در شهرکرد و همين طور مناطق روستايي وعشاير خبر داد و اظهار داشت: اين اداره کل در حوزه مالي 128 درصد و در بخش آموزش 123 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
وي در پايان ضمن اعلام آمادگي همکاري اين اداره کل در زمينه هاي مختلف با شوراي پيشرفت وتعالي، خواستار در نظر گرفتن بودجه جهت راه اندازي مرکز تخصصي رنگرزي و همچنين پيگيري هاي لازم براي اخذ مجوز ساخت و ساز، تعمير و بهسازي در اين اداره کل به دليل فرسوده بودن تعدادي از ساختمان هاي موجود از جمله مرکز شماره يک برادران شد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها