ارائه گزارش پيشرفت شاخص هاي عمومي و اختصاصي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در جلسه تحول اداري

کد خبر: 727 تاریخ انتشار: 1393/11/01 17:59:48
نمایش: 1338
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، گزارش پيشرفت شاخص هاي عمومي و اختصاصي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در کميته تحول اداري ارائه گرديد .
محمود تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي ضمن تقدير از زحمات و فعاليت هاي صادقانه همکاران در کليه بخش ها ،بر بالا بردن ظرفيت نظام اداري به منظور پاسخگويي به نيازهاي جامعه و حرکت در مسير توسعه کشور تاکيد نمود .
وي خاطر نشان کرد با همکاري و هماهنگي کليه واحد ها ، ضمن کسب رتبه برتر در ارزيابي سالانه، به هدف نهايي که همان بالابردن ميزان رضايت و تکريم ارباب رجوع است نزديکتر مي شويم و اين امر جز با همدلي و تعامل کليه همکاران امکان پذير نخواهد بود .
درادامه اين جلسه  که با حضور مدير کل ، معاونين و مسئولين واحد ها برگزار شد گزارش درصد پيشرفت ارزيابي شاخص هاي عمومي و اختصاصي در شش ماهه ابتداي سال اعلام گرديد و واحدهاي مختلف طبق ارزيابي صورت گرفته در نيمه اول سال داراي عملکرد مناسبي بودند.
ارائه پيشنهادهايي در تدوين شاخص هاي برنامه اجرايي سال 94 ، و طرح ها و برنامه ها در راستاي تحول اداري از ديگر موضوعات مطرح شده در جلسه بود .

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها