انتصاب سرپرست مراکز علمي- کاربردي فني و حرفه اي شهرکرد و آموزش فني و حرفه اي هفشجان

کد خبر: 729 تاریخ انتشار: 1393/11/02 12:27:23
نمایش: 1593
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان  چهارمحال بختياري ،  در جلسه اي با حضور رئيس دانشگاه جامع علمي کاربردي استان و مدير کل ، روساي ادارات و کارکنان آموزش فني و حرفه اي استان ، سرپرست مراکز علمي-کاربردي فني و حرفه اي و آموزش فني و حرفه اي هفشجان معرفي گرديد.
در ابتداي اين جلسه  تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان با محکوم نمودن اهانت هاي اخير نشريه فرانسوي به ساحت مقدس حضرت محمد (ص) ، به تبيين برنامه هاي آتي در حوزه آموزش فني و حرفه اي استان در حوزه هاي توانمندسازي و ارتقاي شايستگي هاي مهارتي پرداخت و ضمن تقدير از فعاليتها و تلاشهاي صورت گرفته توسط همکاران ، مجموعه آموزش فني و حرفه اي استان را مجموعه اي توانمند و منسجم دانست و خواستار تعامل بيش از پيش کارکنان در راستاي تحقق اهداف سازماني شد.
در ادامه عزيزي رئيس دانشگاه جامع علمي کاربردي استان ، با اشاره به نقش آموزشهاي مهارتي در بستر سازي و ايجاد اشتغال ، گسترش و توسعه آموزشهاي فني و حرفه اي را نويد بخش تربيت نيروهاي متخصص و کارآفرين دانست و افزود اين اداره کل با حضور در حيطه هاي مختلف آموزشي و برخورداري از استانداردهاي متعدد آموزشي ، به پيگيري و ارائه آموزشهاي مورد نياز بازار کار مي پردازد.
در ادامه روساي اسبق مراکز علمي- کاربردي فني و حرفه اي شهرکرد و آموزش فني و حرفه اي هفشجان ضمن بيان مطالب در حوزه کاري ، با اهداي لوح تقدير مورد تکريم قرار گرفتند.
در انتهاي جلسه  احکام انتصاب عليرضا کريمزاده به سمت سرپرست مرکز علمي- کاربردي فني و حرفه اي شهرکرد و رضا جمشيدي به سمت سرپرست مرکزآموزش فني و حرفه اي هفشجان قرائت شد.
در متن اين احکام صادر شده ، آمده است :
جناب آقاي عليرضا کريمزاده سورشجاني
به موجب نامه شماره 78209/91 ام  مورخ 3/11/91 کميته بررسي و تعيين صلاحيت روساي مراکز آموزشي دانشگاه جامه علمي کاربردي و نامه شماره  25/10/93  مديرکل محترم اداره آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري و تاييد شوراي موسسه و نظر به مراتب تعهد و عملکردشما به موجب اين حکم به عنوان سرپرستي مرکز آموزش علمي – کاربردي مهارت شهرکرد به مدت 6 ماه منصوب مي شويد.
اميد است با اتکال به خداوند منان و بهره گيري از تجارب ارزنده خويش و توانمندي هاي همکاران گرامي ، در جهت پيشبرد اهداف و وظايف محوله موفق و مويد باشيد.ضمنا حضور جنابعالي در مرکز مذکور به صورت تمام وقت اعلام مي گردد.
غلامحسين حسيني نيا مشاور وزير و سرپرست موسسه آموزش عالي علمي کاربردي مهارت
 
جناب آقاي رضاجمشيدي
به استنادصورتجلسه طرح طبقه بندي مشاغل اداره کل به شماره 2358/27/93مورخ 1/11/93، به موجب اين ابلاغ ضمن حفظ پست سازماني بعنوان سرپرست مرکزشماره هفت هفشجان منصوب مي گرديد.
اميداست با اتکال به خداوند منان ضمن ارائه راهکارهاي مثبت واصلاحي جهت ارتقاي سطح مهارت وکاهش بيکاري وايجاد شوق وانگيزه درکارکنان دررابطه با آموزش نيروهاي متقاضي اعم ازکارجويان و شاغلين متقاضي و تحقق تعهد آموزشي مرکز با توجه به  سياستهاي سازمان درراستاي اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي با تلاش وافر درانجام امورمحوله ذيل موفق ومويد باشيد.
- تقسيم کاربين کارکنان ونظارت برحسن جريان امورمرکز
- نظارت برتهيه و تنظيم برنامه آموزشي مرکز براساس استانداردها و ضوابط مصوب
- نظارت براجراي طرحهاي مصوب آموزشي وکوشش درجهت بهبود کيفي آموزشها
- برنامه ريزي جهت تحقق تعهد مرکز(اعم ازاعتبارات، بودجه ريزي ودوره هاي آموزشي )
- نظارت وکنترل وضع انبارها، ماشين آلات وتجهيزات مرکز
- نظارت ورسيدگي به وضع کارگاهها
- پاسخگويي درمقابل مسئولين محترم شهرستان درارتباط با وظايف محوله
- ايجادارتباط با ديگرسازمانها ونهادها به منظور پيشبرد اهداف آموزشي مرکز
- هدايت و رهبري وارائه خط مشي به پرسنل تحت سرپرستي با تصميم گيريهاي به موقع ومناسب
- تهيه گزارش ازکليه فعاليتهاي انجام شده جهت ارائه به مقام مافوق
- انجام سايرامورمحوله درمحدوده وظايف شغل که توسط مافوق ارجاع شود.
 
محمود تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها