مصاحبه مدير کل آموزش فني و حرفه اي با واحد خبر شبکه جهانبين با موضوع توسعه کارآفريني در استان

کد خبر: 731 تاریخ انتشار: 1393/11/05 07:52:36
نمایش: 1370
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، محمود تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در مصاحبه با سيماي  جهانبين به تشريح برنامه هاي آموزشي اين اداره کل در راستاي توسعه کسب و کار هاي کوچک پرداخت.
تقي پور با اشاره به برنامه هاي اين اداره کل در بخش هاي   توسعه آموزشها در حوزه مشاغل خرد و کسب و کارهاي کوچک و متوسط، توانمندسازي و ارائه آموزش هاي مهارتي به دانشجويان و فارغ التحصيلان فاقد شغل و توانمندسازي مهارتي در مناطق کمتر توسعه يافته ، سياستگذاري در اين بخشها را در راستاي ايجاد و توسعه فرهنگ کار و کارآفريني در استان دانست.
وي با اشاره به کوتاه بودن پروسه اشتغال در حوزه هاي ذکر شده ، نقش فرد را در تکميل اين پروسه حياتي دانست و افزود اگر خروجي آموزشهاي مهارتي نيروي کارآفرين و ماهر باشد مي تواند ضمن پيگيري مستمر فعاليتها ،با تخصص و مهارت خود به حل مسائل پيش آمده بپردازد و ضمن فراهم آوردن شرايط کسب و کار ، به توليد کالا يا ارائه خدمت و بازاريابي و فروش بپردازد.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در ادامه با اشاره به آمادگي اين اداره کل براي ارائه آموزش هاي مهارتي مورد نياز تعاوني ها با هدف ارتقاي کارآيي و افزايش بهره وري آنها  افزود ، استانداردهاي متعددي در اين خصوص تدوين گرديده و آموزشها در اين حوزه با تاکيد بر نياز بازار ارائه مي گردد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها