افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي کارآموزان مرکز آموزش فني و حرفه اي سامان همزمان با اولين روز از ايام الله دهه فجر

کد خبر: 745 تاریخ انتشار: 1393/11/12 17:28:11
نمایش: 1380
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال بختياري ، بمناسبت سي و ششمين فجر پيروزي  نمايشگاه دستاوردهاي کارآموزان مرکز آموزش فني و حرفه اي سامان در محل اين مرکز برپا گرديد.
 در مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه که با حضور فرماندار، امام جمعه ،روسا و مسئولين ادارات و سازمانهاي شهرستان سامان و مدير کل و مسئولين آموزش فني و حرفه اي استان برگزار گرديد ، تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن گراميداشت دهه مبارک فجر ، لزوم حفظ دستاوردهاي انقلاب را يادآور شد و با اشاره به عملکرد آموزش فني و حرفه اي در استان ، از رايزني جهت ايجاد بازارچه دائمي جهت فروش توليدات کارآموزان و فعالان در بخش آموزشهاي بازار محور در شهرستان سامان خبر داد.
صالحي  فرماندار شهرستان سامان نيز با اشاره به برکات انقلاب اسلامي در اين شهرستان ، لزوم اطلاع رساني خدمات متقابل انقلاب اسلامي و مردم را يادآور شد و خواستار تعامل بيش از بيش ادارات در جهت خدمت رساني به مردم گرديد
 در ادامه مدعوين به بازديد ازنمايشگاه پرداختند و از آثارهنري کارآموزان در رشته هاي معرق ، منبت ،  تابلو فرش ،گبه باف ، گليم بافي ، نازکدوزي و نقاشي روي پارچه و ... بازديد نمودند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها