به گزارش روابط عمومي:

ايجاد 55 شغل توسط مهارت آموزان مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان اردل

کد خبر: 75119 تاریخ انتشار: 1399/12/06 17:02:05
نمایش: 390
اخبار
ايجاد 55 شغل توسط مهارت آموزان مرکزآموزش فني و حرفه اي شهرستان اردل
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي  استان چهار محال و بختياري در بازديد مدير کل اين اداره از مرکز آموزش فني و حرفه اي مرکز اردل، مسائل و مشکلات مربوط به اين مرکز بررسي شد.
دکتر کبيري ضمن تشکر از زحمات و فعاليت هاي همکاران و مربيان اين مرکز، به ظرفيت پرورش ماهيان سردآبي در شهرستان اشاره کرد و گفت: راه اندازي مرکز آموزش تخصصي ماهيان سردآبي در اردل با مشارکت بخش خصوصي توسط اين اداره کل پيگيري خواهد شد.
در پايان رئيس اداره آموزش فني و حرفه اي مرکز اردل گزارشي از عملکرد مرکز ارائه داد و گفت: پس از رهگيري کارآموزان مهارت آموخته توسط آموزشگاه هاي آزاد اين شهرستان و پيگيري صورت گرفته از طرف اين مرکز تعداد 42 نفر از کارآموزان در حرفه هاي آرايش و پيرايش زنانه توانستند پروانه کسب دريافت نموده و در شهر و روستاي محل سکونتشان مشغول به فعاليت شدند . همچنين تعداد 13 نفر نيز پس از فراگيري مهارت فوق الذکر و گرفتن پروانه کسب در استان هاي مجاور خوزستان و اصفهان کسب و کار خود را راه اندازي نمودند.
 
شايان ذکر است از آنجائيکه آموزش هاي فني و حرفه اي لازمه ايجاد اشتغال و دستيابي به جهش توليد مي باشد ، لذا ارائه آموزش‌هاي فني و حرفه اي در مناطق روستايي شهرستان اردل به کارآفريني و ايجاد کارگاه‌هاي کسب و کار کوچک کمک شاياني کرده است.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com
 

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها