به گزارش روابط عمومي:

بازديد مديرکل محترم امور بانوان و خانواده استانداري استان از کارگاه قالي بافي زنان سرپرست خانوار

کد خبر: 75124 تاریخ انتشار: 1399/12/20 07:56:40
نمایش: 387
اخبار
بازديد مدير کل محترم امور بانوان و خانواده استانداري استان چهارمحال و بختياري از کارگاه قالي بافي مخصوص زنان سرپرست خانوار
 
توجه به زنان سرپرست خانوار و اجراي برنامه و طرح هاي حمايتي از اين قشر به خصوص در شرايطي که مشکلات اقتصادي فشار بيشتري بر خانوارها وارد مي آورد منجر به کاهش آسيب هاي اجتماعي خواهد شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري در همين راستا دوره قالي بافي در مرکز آموزش فني و حرفه اي شماره يک شهرکرد براي زنان سرپرست خانواري که تحت پوشش هيچ کدام از نهادهاي حمايتي نيستند اجرا مي شود.
مدير کل محترم امور بانوان و خانواده استانداري ، خانم دکتر جليل پور، ضمن بازديد از اين کارگاه عنوان کرد طرح‌هاي خودکفايي، اشتغال و توانمندسازي زنان سرپرست خانوار از جمله برنامه‌هاي دولت است که مي تواند در شرايط مشکلات و تنگناهاي اقتصادي ، اثربخشي برنامه‌هاي حمايتي از زنان سرپرست خانوار را بيشتر نمايان کند.
از بين کارآموزان اين دوره تعداد پنج نفر از نظر کار عملي انتخاب شده و به مدت يک سال کليه تجهيزات و مواد مصرفي در اختيار آنها قرار خواهد گرفت و براي بافت فرش دستمزد دريافت مي کنند.
به هر روي آنچه که در قالب طرح ها و برنامه هاي مختلف در حوزه زنان سرپرست خانوار توسط نهادهاي دولتي دنبال مي شود با هدف خودکفايي، اشتغال و توانمند سازي زنان سرپرست خانوار است تا بتوان بخشي از سنگيني فشارهاي اقتصادي بر دوش آنها را کاهش داد تا به همان نسبت آسيب هاي اجتماعي نيز کاهش يابد که اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان نيز در اين مسير گام هاي موثري برداشته است.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com
 

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها