به گزارش روابط عمومي:

ديدار مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان با نماينده محترم ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد

کد خبر: 75132 تاریخ انتشار: 1400/01/08 13:54:56
نمایش: 374
اخبار
ديدار مدير کل اداره آموزش فني و حرفه اي استان با نماينده محترم  ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد
مدير کل اداره آموزش فني و حرفه اي استان در ديدار با نماينده محترم  ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد، اظهار داشت: با وجود مشکلات زيادي که در سال گذشته هم به دليل ويروس کرونا و هم از نظر اقتصادي وجود داشت، اين اداره کل توانست در زمينه آموزش از جهت تغيير رويکرد به آموزش هاي منجر به اشتغال و مد نظر قرار دادن آموزش متناسب با ظرفيت هاي بومي استان  پيشرفت چشمگيري داشته باشد.
کبيري گفت: در هفته ملي مهارت به دليل عملکرد مثبت اين اداره کل جهت ديدار با معاون اول محترم رئيس جمهور و وزير محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعي به عنوان يکي از چهار اداره کل برتر کشور دعوت به عمل آمدکه اين ديدار نتايج ارزشمندي به دنبال داشت.
ايشان در ادامه افزود: در حوزه علمي- پژوهشي نيز فعاليت هايي در تدوين استاندارد انجام شده است که مي توان به تدوين 48 استاندارد در زمينه جوش با مشارکت دانشگاه شهرکرد اشاره کرد.
همچنين با توجه به رويکرد اين اداره کل به ظرفيت هاي بومي استان، تدوين استاندارد( تهيه غذاهاي بومي و محلي استان) به تحرير در آمد.
نماينده محترم  ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد نيز  ضمن تبريک اعياد شعبانيه و عيد نوروز از عملکرد خوب اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان تشکر نمود.
ايشان توجه به باطن و حقيقت علت آفرينش انسان در همه امور را امري مهم و ضروري دانست.
وبه اين نکته تاکيد کردند که مسئولين بايد بيشترين و بهترين خدمت را به مردم ارائه دهند و هدف نظام جمهوري اسلامي ايران افزايش حُسن ها و دوري از پليدي ها است.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها