به گزارش روابط عمومي:

بررسي مصوبات گردهمائي مديران ستادي و استاني سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در استان کرمان

کد خبر: 75133 تاریخ انتشار: 1400/01/19 08:27:10
نمایش: 433
اخبار
بررسي مصوبات گردهمايي مديران ستادي و استاني سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در استان کرمان
 
در جلسه اي که با حضور مدير کل اداره آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري در محل سالن جلسات اين اداره کل تشکيل گرديد، به بررسي و تحليل مصوبات و موارد مطرح شده در سفر استاني رئيس محترم سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور و مديران کل به کرمان پرداخته شد.
کبيري ابتدا بر لزوم به اتمام رساندن هرچه سريع تر مصوبات سفر رئيس محترم سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور به استان چهار محال و بختياري و اجراي تفاهم نامه امضا شده بين ايشان و استاندار محترم تاکيد کرد.
وي از روساي مراکز خواست تا به صورت مرتب و مدون، گزارش عملکرد مراکز را ارائه دهند و ضمن تعامل با مسئولين در ارگان هاي مختلف، خواستار همکاري هاي بيشتر در سال جاري شوند.
ايشان عنوان کرد: اين اداره کل در صدد است تا نظام صلاحيت حرفه اي در صنعت ساختمان را با همکاري اداره کل راه و شهرسازي و نظام مهندسي ساختمان استان فعال کند.
مدير کل اداره آموزش فني و حرفه اي استان در ادامه خواست تا بيشترين فراواني درخواست شغل بين مردم در شهر و شهرستان هاي مربوط بررسي گردد تا با توجه به نياز روز جامعه، آموزش مهارت ها صورت پذيرد و افزود: جهت مدون شدن مهارت ها در راستاي متعالي تر شدن جامعه پيگير ايجاد شهرک مهارت خواهيم شد.
کبيري با اشاره به سرعت رو به رشد تغيير مهارت ها و سبک زندگي در جهان، نقل کرد تکيه نمودن تنها بر آموزش هاي سنتي باعث خواهد شد 40 درصد نيروي کار موجود، مهارت خود را از دست بدهند.
در پايان جلسه به ارائه و بررسي راهکارها و پيشنهادها توسط روساي مراکز پرداخته شد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها