به گزارش روابط عمومي:

برگزاري اولين جلسه کميته آموزش در صنايع استان در سال 1400

کد خبر: 75141 تاریخ انتشار: 1400/02/07 13:14:56
نمایش: 354
اخبار
برگزاري اولين جلسه کميته آموزش در صنايع استان در سال1400
 
اولين جلسه کميته آموزش در صنايع استان در سال1400 با حضور مدير کل اداره آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري، مدير کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي، روساي سازمان صنعت، معدن و تجارت و خانه صنعت، معدن و تجارت استان در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان برگزار گرديد.
فرانک کبيري اظهار داشت: هدف از راه اندازي اين کميته، ارائه آموزش هاي متناسب با بازار روز استان مي باشد.
 ايشان ضمن اعلام آمادگي اين اداره کل جهت تائيد صلاحيت هاي لازم نيروهاي خبره آموزشي در صنايع در راستاي اجراي آموزش توسط اين افراد، بيان نمود: آموزش هاي بين کارگاهي و جوار کارگاهي باعث ايجاد همدلي و همبستگي بيشتر بين کارخانه هاي استان شده و اين امکان فراهم مي شود تا از ظرفيت هاي موجود بهتر و بيشتر استفاده کنند.
در ادامه پس از بحث و بررسي موضوعات مختلف و متعدد توسط اعضا مقرر گرديد ابلاغ اعضاء کميته استاني توسط اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان صادر شود و اطلاع رساني به زير مجموعه هاي صنعتي استان به وسيله اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي، سازمان صنعت، معدن و تجارت و خانه صنعت، معدن و تجارت استان از تشکيل چنين کميته اي با محوريت اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان انجام گردد.
همچنين  بر اساس بازارسنجي، امکان سنجي و نيازسنجي هاي اين حوزه، اولويت هاي آموزشي صنايع استان با مشارکت انجمن کاريابي هاي سطح استان به نگارش درآيد.
در پايان جهت هماهنگي هاي بيشتر و استفاده از مديريت مشارکتي و خرد جمعي، تصميم بر آن شد که کارگروه هاي تخصصي همانند آموزش، پژوهش، روابط عمومي و اطلاع رساني و انجمن کاريابي هاي فعال استان تشکيل شود.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com
 

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها