به گزارش روابط عمومي:

تلاش جهت آغاز آموزش خودروهاي ديزلي در شهرستان کيار با مشارکت بخش خصوصي

کد خبر: 75143 تاریخ انتشار: 1400/02/15 13:30:01
نمایش: 287
اخبار
تلاش جهت آغاز آموزش تعمير خودروهاي ديزلي در شهرستان کيار با مشارکت بخش خصوصي
 
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهار محال و بختياري طي ديدار مدير کل اين اداره با فرماندار شهرستان کيار در دفتر فرماندار به بررسي مسائل مربوط به مرکز آموزش فني و حرفه اي اين شهرستان پرداخته شد.
فرماندار اين شهرستان گفت: با توجه به اين که اکثر مردم اين شهرستان در حوزه رانندگي به ويژه با خودروهاي سنگين فعاليت مي کنند و همچنين تاکيد نماينده مردم شهرستان هاي کيار، کوهرنگ، فارسان و اردل در مجلس شوراي اسلامي طي تماس تلفني، نياز به آموزش تعميرات خودروهاي سنگين در اين شهرستان احساس مي شود.
وي به پتانسيل گردشگري در منطقه مشايخ اشاره کرد و افزود: با اعطاي گواهي به فعالان حوزه غذاهاي سنتي مانند پخت نان فتير از طرف فني و حرفه اي مي توان علاوه بر ايجاد شغل به رونق گردشگري در اين منطقه کمک کرد.
مدير کل اداره آموزش فني و حرفه اي استان ضمن تسليت ايام سوگواري شهادت امام علي (ع)، عنوان نمود: با توجه به اين که ديدگاه اين اداره کل نگاه عادلانه آموزشي به سطح استان و اهميت به زيرساخت ها و همچنين توسعه آموزش هاي فني و حرفه اي در ميان روستائيان و عشاير مي باشد يکي از خودروهاي خريداري شده به مرکز شلمزار اختصاص يافت.
کبيري اظهار داشت: در راستاي گسترش گردشگري به زودي دپارتمان تخصصي گردشگري در استان راه اندازي خواهد شد.
وي در ادامه افزود: با توجه به اين که در سال گذشته استاندارد تهيه غذاهاي محلي استان چهار محال و بختياري با همکاري مربيان اين اداره کل و بخش خصوصي تدوين شد، اين آمادگي وجود دارد تا با معرفي افراد فعال و خبره در پخت نان فتير و تاييد صلاحيت آنها توسط اداره کل آموزش فني و حرفه اي اقدام به نوشتن استانداردهاي لازم کرد و به رونق غذاهاي بومي منطقه کمک نمود.
ايشان به دست بافت هاي عشايري منطقه ناغان اشاره کرد و گفت: ايجاد رشته هايي مانند سرانداز بافي و وريس بافي در کنار بافت قالي و گليم به زنده نگه داشتن هنرهاي سنتي منطقه کمک شاياني خواهد نمود.
در پايان کبيري از پيگيري آغاز آموزش هاي تعميرات خودروهاي ديزلي با مشارکت بخش خصوصي در شهرستان کيار خبر داد.
از ديگر نتايج حاصل از اين ديدار، تامين اعتبار لازم جهت تکميل پروژه مرکز شلمزار و همچنين پيگيري جهت اخذ پايانکار و تغيير کاربري از طريق شهرداري توسط فرمانداري اين شهرستان بود.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com
 

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها