به گزارش روابط عمومي:

همکاري بين دستگاه هاي مختلف استان در راستاي بهره وري بيشتر از ظرفيت هاي موجود

کد خبر: 75148 تاریخ انتشار: 1400/02/28 09:59:21
نمایش: 322
اخبار
همکاري بين دستگاه هاي مختلف استان در راستاي بهره وري بيشتر از ظرفيت هاي موجود
 
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهار محال و بختياري، در ديدار مدير کل اين اداره با رئيس جهاد دانشگاهي استان به بررسي همکاري هاي بيشتر بين دو دستگاه پرداخته شد.
مدير کل اداره آموزش فني و حرفه اي استان اظهار داشت: هدف اين اداره کل در زمينه هاي مختلف، هم افزايي مي باشد.
کبيري خاطر نشان کرد: با فعال نمودن فرهنگ سازي حوزه گفتگو به کمک جهاد دانشگاهي مي توان گامي موثر در راستاي کاهش آسيب هاي اجتماعي در سطح استان برداشت.
وي خبر از راه اندازي مراکز تخصصي دوخت لباس هاي محلي در خانميرزا و تعمير خودروهاي ديزلي در کيار داد و با اشاره به راه اندازي دپارتمان گردشگري توسط اين اداره کل در آينده نزديک و داشتن مرکز گردشگري جهاد دانشگاهي گفت: همکاري هاي خوبي در اين حوزه وجود خواهد داشت.
ايشان ضمن تاکيد اين اداره کل بر آموزش با توجه به ظرفيت هاي بومي و نياز روز جامعه، به نوشتن استاندارد پخت غذاهاي محلي استان توسط مربيان با مشارکت بخش خصوصي اشاره کرد.
کبيري راه اندازي مراکز تخصصي کسب و کار و کارآفريني، نما و صنعت ساختمان سامان و نمد شهرکرد را يادآور شد که رئيس جهاد دانشگاهي نيز آمادگي خود را در زمينه نمد اعلام نمود.
 
رضايي گفت: جهاد دانشگاهي به عنوان يک نهاد عمومي غير دولتي در نظر دارد تا به کمک ارتباط با همه دستگاه ها و استفاده از ظرفيت هاي موجود در راستاي خدمت به مردم بهره گيرد.
رئيس جهاد دانشگاهي استان با اشاره به اين نکته که ذات و ريشه جهاد دانشگاهي، فرهنگي مي باشد، بيان نمود: با توجه به خبرگزاري هاي ايسنا و ايکنا که در اختيار است سعي شده با مديران استاني تعامل خوبي برقرار گردد.
وي افزود: در حوزه آموزش در سطح شهرستان ها مراکزي وجود دارد که با توجه به نياز روز جامعه دوره هاي آموزشي تعريف شده اند و اميد است در آينده با ديدگاه مثبتي که در اين زمينه در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان وجود دارد اين همکاري بيشتر شود.
رضايي ادامه داد: شعبه اي از پژوهشگاه رويان در شهرکرد با همکاري جهاد دانشگاهي مشغول به فعاليت است و اين آمادگي وجود دارد که همکاري هاي لازم در اين خصوص با فني و حرفه اي صورت پذيرد.
در پايان کبيري ضمن تاکيد بر همکاري دو جانبه و استفاده از ظرفيت هاي دو دستگاه، اضافه کرد: مي توان به کمک خبرگزاري ايسنا جهت معرفي ظرفيت هاي اين اداره کل به مردم استان استفاده نمود.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com
 

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها