به گزارش روابط عمومي:

فعالان حوزه روابط عمومي طلايه داران ارتباطات در پيشبرد اهداف سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور

کد خبر: 75151 تاریخ انتشار: 1400/02/29
نمایش: 402
اخبار
فعالان حوزه روابط عمومي طلايه داران ارتباطات در پيشبرد اهداف سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور
به مناسبت روز روابط عمومي و ارتباطات، جلسه اي به صورت ويدئو کنفرانس با حضور رياست محترم سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور و روابط عمومي هاي کل کشور برگزار گرديد.
رياست محترم سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور ضمن تبريک و تهنيت اين روز به همکاران تلاشگر و متخصص روابط عمومي سازمان اظهار داشت: روابط عمومي و ارتباطات از مولفه هاي اصلي توسعه تفاهم اجتماعي در تمامي جوامع به شمار مي آيند و اين مهم در اين سازمان  با رويکرد جامعه محوري مهارت از اهميتي افزون برخوردار است.
ايشان خاطر نشان کرد: مجموعه روابط عمومي در سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور به عنوان کنشگران اصلي نهضت مهارت آموزي و مهارت افزايي، رسالتي سنگين در همراه سازي گروه هاي مرجع و جريان ساز به ويژه اصحاب رسانه و کنشگران عصر ارتباطات در مسير گسترش گفتمان ملي مهارت بر عهده دارند.
معاون محترم وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي از فعالان اين عرصه خواست تا با نگاه مخاطب محوري و گسترش اميد آفريني در افکار عمومي در راستاي شناساندن ارزش واقعي مهارت به جامعه گام بردارند.
در ادامه تعداد 6  نفر از مسئولين روابط عمومي هاي سطح کشور به نمايندگي در مورد مشکلات و دغدغه هاي اين حوزه و پيشنهاد راه حل هايي جهت بهبود عملکرد روابط عمومي ها در راستاي پيشبرد اهداف سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور صحبت نمودند.
در اين روز مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري نيز ضمن تبريک روز روابط عمومي با اهدا لوح تقدير و هديه از کارشناسان اين حوزه تقدير و تشکر نمود.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها