به گزارش روابط عمومي:

استفاده از دانش اعضاي هيئت علمي خبره در آموزش هاي فني و حرفه اي

کد خبر: 75152 تاریخ انتشار: 1400/02/29 09:59:39
نمایش: 334
اخبار
استفاده از دانش اعضاي هيئت علمي خبره در آموزش هاي فني و حرفه اي
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهار محال و بختياري، طي جلسه اي مدير کل اين اداره با مدير مرکز رشد دانشگاه شهرکرد ديدار کرد.
مدير کل اداره آموزش فني و حرفه اي استان خاطر نشان کرد: سعي بر اين است تا آموزش هاي انجام شده توسط مربيان اين اداره کل علاوه بر نياز روز جامعه بر پايه علمي باشند.
کبيري اظهار داشت: با هدف کمک به کاهش سطح بيکاري در استان و توانمند سازي افراد جوياي کار، مرکز کسب و کار و کارآفريني راه اندازي شد که جهت ارائه آموزش هاي لازم در اين مرکز تخصصي از اعضاي هيئت علمي دعوت به عمل مي آيد.
وي عنوان کرد: هدف اين اداره کل اجراي عدالت آموزشي در سطح استان مي باشد که بر همين اساس سند آموزشي مطابق با ظرفيت هاي هر شهرستان تنظيم گرديده است.
ايشان اشاره اي به راه اندازي مرکز مهارت آموزي زندانيان شهرکرد با 12 کارگاه فعال نمود و گفت: با آموزش مهارت به اين افراد، زمينه ايجاد شغل فراهم شده و از بازگشت مجدد آنها به زندان جلوگيري مي شود.
کبيري ادامه داد: در زمينه جوش نيز علاوه بر افزايش تعداد کارگاه ها، 48 استاندارد در اين زمينه با مشارکت دانشگاه شهرکرد تدوين شده است.
وي خبر از فعاليت اين اداره کل در زمينه هوش مصنوعي در آينده داد و خواستار همکاري مرکز رشد دانشگاه شهرکرد شد.
مدير مرکز رشد نيز ضمن تشکر از ايجاد زمينه هاي لازم جهت همکاري بيان کرد: يکي از پتانسيل هاي اين استان، صنعت گردشگري مي باشد که با وجود راه اندازي دپارتمان گردشگري توسط اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان مي توان اين صنعت را گسترش داد.
وي به برند سازي محصولات کشاورزي در استان اشاره کرد و گفت: با همکاري اعضاي هيئت علمي دانشگاه در زمينه فناوري اطلاعات مي توان با طراحي سايت هاي اينترنتي از ورود واسطه ها در اين حوزه جلوگيري نمود.
در پايان جهت افزايش تعاملات مقرر شد استارت آپ مشترک در حوزه برق و الکترونيک ويژه دانشجويان برگزار و علاوه بر اهدا جوائز در راستاي اجرايي شدن ايده نفرات برتر، حمايت هاي معنوي از برگزيدگان صورت پذيرد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com
 

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها