به گزارش روابط عمومي:

پيشبرد اهداف سازمان آموزش فني و حرفه اي با تعاملات بيشتر بين همکاران حوزه هاي مختلف

کد خبر: 75156 تاریخ انتشار: 1400/03/13 08:22:46
نمایش: 303
اخبار
پيشبرد اهداف سازمان آموزش فني و حرفه اي با تعاملات بيشتر بين همکاران حوزه هاي مختلف
 
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري در راستاي رسيدگي به مشکلات همکاران در محيط کار و رفع هر چه سريع تر آنها، مدير کل اين اداره نشستي به صورت چهره به چهره با همکاران داشت.
همکاران در حوزه هاي مختلف ضمن تشکر از فعاليت هايي که تا کنون جهت بهبود شرايط از جمله بهسازي و تعميرات اساسي ساختمان آموزش اين اداره کل صورت گرفته است، در مورد مسائل عمومي مانند ارائه راهکارهايي جهت بهبود وضعيت معيشت و رفاه همکاران و همچنين اختصاصي در بخش هاي گوناگون پرداختند.
کبيري نيز بعد از ارائه گزارشي از عملکرد سال گذشته اداره کل و قدرداني از همدلي و همراهي همکاران در موفقيت هاي کسب شده، بسياري از کمبودها و مشکلات موجود را نتيجه کمبود نيروي انساني و بازنشسته شدن تعداد زيادي از همکاران دانست و عنوان کرد: راي زني هاي لازم با مسئولين کشوري و استاني براي به کارگيري نيروهاي جديد انجام شده است.
وي اظهار داشت: با توجه به وضعيت حال اقتصادي کشور، مهم ترين راهکار مديريت منابع در حوزه هاي مختلف با امکانات موجود مي باشد.
ايشان خبر از برگزاري دوره اي با عنوان سبک زندگي جهت ايجاد نشاط بيشتر بين همکاران در محيط کار داد و افزود: در همين راستا پيگيري هاي لازم براي استفاده کارمندان و مربيان از سالن هاي ورزشي صورت گرفته است.
در ادامه کبيري پيشنهاد فعال کردن کميته صرفه جويي در کنار کميته بهره وري را داد تا با بازنگري شاخص ها توسط کارشناسان خبره، گزارش هاي تطبيقي در حوزه هاي مختلف ارائه گردد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها