به گزارش روابط عمومي:

تدوين سند توسعه مهارت گامي در راستاي اشتغالزائي

کد خبر: 75162 تاریخ انتشار: 1400/03/27 09:36:59
نمایش: 338
اخبار
تدوين سند "توسعه مهارت" گامي در راستاي اشتغالزايي
سند "توسعه مهارت" چهارمحال و بختياري جهت تصويب، تدوين شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي ، سند توسعه مهارت استان در جلسه شوراي مهارت که در دفتر معاونت هماهنگي اموراقتصادي استانداري برگزار گرديد، براي تصويب نهايي ارائه شد.
معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري، از تلاش اداره كل آموزش فني و حرفه اي جهت پيگيري و برگزاري جلسه تشكر و از نقش كليدي اين اداره كل در مهارت آموزي و اشتغالزايي استان ابراز خرسندي كرد و از همکاري ارگان هاي مختلف در اين زمينه قدرداني نمود.
نصيري افزود: يکي از موضوعات مهم مطرح شده، آموزش مهارت به سربازان وظيفه توسط فني و حرفه اي مي باشد تا اين افراد بتوانند بعد از اتمام مدت زمان سربازي به عنوان نيروي ماهر و متخصص وارد بازار کار بشوند.
وي گفت: به کمک دوره هاي آموزشي فني و حرفه اي مي توان نيروي متخصص پروژه هاي عمراني، سرمايه گذاري و توليدي در سطح استان را تامين کرد.
در ادامه مدير كل اداره آموزش فني و حرفه اي استان گزارشي از مجموع اقدامات موثر اين دستگاه از جمله: تدوين سند مهارت استان، تدوين استانداردهاي نوين براي نخستين بار در سطح كشور، برگزاري جلسات متعدد كارشناسي و نيازسنجي با حضور مهارت جويان و همچنين جلسات هم انديشي متعدد با كارگزار اشتغال استان، به منظور احصا رشته هاي مورد نياز مهارتي ارائه داد.
فرانک کبيري اظهار داشت: تعداد 189 نفر از سربازان وظيفه نيروي انتظامي و سپاه در سال 1399 توسط فني و حرفه اي آموزش داده شده اند که اين آمار در سه ماه ابتداي امسال  با رشد چشمگيري 141 نفر بوده است.
در پايان اين نشست مقرر شد سند مهارت استان در سازمان مديريت و برنامه ريزي با اسناد بالا دستي و سند آمايش سرزمين بررسي و تطبيق شود

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها