به گزارش روابط عمومي:

نخستين" هم انديشي مديران زن سازمان آموزش فني و حرفه اي"

کد خبر: 75170 تاریخ انتشار: 1400/04/15
نمایش: 344
اخبار
نخستين" هم انديشي مديران زن سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور" روز 14 تير 1400 با حضور معاون پژوهش، برنامه ريزي و سنجش مهارت سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، مديران کل استان هاي کهگيلويه و بويراحمد، لرستان و هرمزگان و معاونت هماهنگي امور عمراني استاداري استان در اداره کل فني و حرفه اي چهار محال و بختياري برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال و بختياري، فرانک کبيري اظهار داشت: از 18 مرکز آموزش فني و حرفه اي دولتي، تعداد 12 عدد فعال مي باشد و 210 آموزشگاه آزاد در سطح استان فعاليت مي کنند.
وي در ادامه ضمن ارائه گزارشي از عملکرد اين اداره کل از سال 1399 تا کنون از جمله راه اندازي مرکز آموزش تخصصي کسب و کار و کارآفريني، نخستين مرکز تخصصي نمد کشور در شهرکرد، نما و صنعت ساختمان سامان و دپارتمان هاي گياهان دارويي و ماهيان سردآبي با همکاري دانشگاه آزاد شهرکرد، افزود: در مجموع 482 مرکز اعم از ثابت، سيار، روستايي و عشايري، جوار دانشگاهي و سکونتگاه هاي غير رسمي در استان مشغول آموزش هاي فني و حرفه اي مي باشند.
مدير کل فني و حرفه اي چهار محال و بختياري گفت: اين اداره کل به عنوان اولين استان در سطح کشور، کميته آموزش در صنايع را راه اندازي نمود و قصد دارد مرکز آموزش تخصصي ماهيان سردآبي در اردل را با مشارکت بخش خصوصي ايجاد کند.
 کبيري عنوان نمود: اين اداره کل، با وجود شرايط خاص پيش آمده از کرونا، با شناسايي آسيب ها در زمينه هاي مختلف توسط کارشناسان و ارائه پيشنهادات و راه حل، 46 درصد در آموزش رشد مثبت داشته است.
در پايان اين نشست از تاليفات و استانداردهاي تدوين شده توسط همکاران و مربيان اين اداره کل با حضور معاون پژوهش، برنامه ريزي و سنجش مهارت سازمان رونمايي شد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com
 

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها