به گزارش روابط عمومي:

وسعت نگاهي به مهارت ،به بلنداي بام ايران

کد خبر: 75173 تاریخ انتشار: 1400/04/16 12:42:37
نمایش: 336
اخبار
وسعت نگاهي به مهارت، به بلنداي بام ايران
 
در نخستين" هم انديشي مديران زن سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور" که روز 14 تير 1400 مصادف با روز قلم با حضور معاون پژوهش، برنامه ريزي و سنجش مهارت سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، مديران کل استان هاي کهگيلويه و بويراحمد، لرستان و هرمزگان و معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري استان در اداره کل فني و حرفه اي چهار محال و بختياري برگزار گرديد، از تاليفات همکاران اين اداره کل رونمايي شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال و بختياري، ناهيد مسلمي ضمن تشکر از عملکرد خوب اين اداره کل و آرزوي روزهايي به شيريني گز استان و وسعت نگاهي به مهارت به بلنداي بام ايران، شهرکرد، اظهار داشت: حضور زنان در پست هاي مديريتي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور نشان از درايت و تجربه حرفه اي رياست محترم سازمان دارد.
معاون پژوهش، برنامه ريزي و سنجش مهارت سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، هدف از اين نشست را تبادل تجربيات حرفه اي در حوزه هاي مختلف عنوان نمود.
وي گفت: سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور بخش کوچکي از نظام بزرگتر آموزش و تربيت فني و حرفه اي و مهارتي و به دنبال آن نظام اشتغال و اقتصاد در جامعه است.
مسلمي در ادامه افزود: تحولات فناوري، عمل روندهاي موثر بر دنياي کار را به شدت تحت تاثير قرار داده و تغييرات اساسي در حوزه اشتغال از جمله چند حرفه اي بودن افراد متقاضي کار به وجود آورده است.
وي لازمه دارا بودن چند مهارت در يک نيروي کار را  توسعه شايستگي هاي نرم و مهارت هاي غير فني در افراد دانست و افزود: شايستگي هاي نرم به عنوان برتري انسان بر ربات ها در بازار کار مطرح مي باشد.
ناهيد مسلمي بيان نمود: در ششم مرداد 1400 براي نخستين بار مسابقات ملي مهارت با مشارکت و حضور ساير مراکز آموزشي از جمله دانشگاه فني و حرفه اي، دانشگاه آزاد، مدارس سما، مدارس کار و دانش، هنرستان ها، دانشگاه فرهنگيان و ساير دانشگاه ها برگزار خواهد شد.
معاون پژوهش، برنامه ريزي و سنجش مهارت سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور تصريح کرد: در حوزه استاندارد نويسي تغييراتي مبتني بر معيار عملکرد ايجاد شده است و دو هزار عنوان استاندارد با همين رويکرد و بر اساس نياز روز جامعه تدوين شده است که به زودي از طريق سايت آموزش فني و حرفه اي در دسترس عموم قرار مي گيرد.
به گفته وي در حوزه سنجش سالانه يک ميليون و پانصد هزار نفر مورد سنجش قرار مي گيرند که لازم است در اين زمينه نيز تغييرات اساسي به وجود آيد.
 
در ادامه اين مراسم از کارگاه هاي چرم و صنايع دستي مرکز آموزش فني و حرفه اي خواهران شهرکرد و همچنين بازسازي ساختمان آموزش اداره کل بازديد به عمل آمد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com
 

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها